Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

obraz, ktorý nevidím

08. 12. 2009
4
7
1184
Autor
Petrusha1

pre mnohých je i biely list papiera farebným svetom

Na bielom poli
 
biele hory,
kde sneh horí
 
a oheň sneží
do pol pása.
 
To je krása!
 

7 názorů

Petrusha1
14. 12. 2009
Dát tip
musí a vidí ... len my to nevidíme

myslím,že kdo chce vidět... vidí*

Toscana
08. 12. 2009
Dát tip
Krásně hravá! moc líbí *t

Petrusha1
08. 12. 2009
Dát tip
pravdupovedac, mimo stráci tam máš i nejaké iné "počeštinizmy" :))) ale tak hej, tvoriac ja v češtine, tiež by som to mala ako jazykovednú hádanku :)

poketino
08. 12. 2009
Dát tip
Docela pěkná poetická věcička lehce připomíná refrén z písně Jany Kirschner či z lidovky. Taky jsem kdysi složil ve slovenčine báseň Začalo to v lete Začalo to v lete skončilo až v marci Teraz všetko viete vonku kvitne narcis Jeho krásna vôňa preklenula brehy Vo vsi zvony zvonia daj mi kúsok nehy Velký bozk objatie na vankúši sveta Ktorý ženy zmätie ako dlhá veta Bez pauz bez potleskov plyne stále ďalej Čaj zrobíme neskôr teraz víno nalej Budeme sa zpíjať ako diví vtáci Táto moja chýra vo vzduchu sa stráci Přičemž jsem slovo stráci počeštil vůli rýmu spávně je stráca. Tož koniec.

Petrusha1
08. 12. 2009
Dát tip
ja už asi trpím sklerózou, ale básničky z čias nástupu do školy si fakt nepamätám ...

Norsko 1
08. 12. 2009
Dát tip
Připomíná mi to básničku o hrušce, kterou jsem recitoval před vstupem do školy

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru