Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Skála

18. 12. 2009
1
9
632
Autor
mandril

...je strašná kosa; láká mě to ven, ale nevydržím tam...

 

 

                                                                                             Nestěžuje si.

                                                                                         Ostří ledových srpů

                                                                                            poznavší skála                                                                                     


9 názorů

Bačkovský
18. 09. 2020
Dát tip

 Vaš text haiku asi není. Ale něčím mě zaujal. Možná slovem poznavší, nebo stručností, ani obraz ledových srpů není marný.


StvN
24. 12. 2009
Dát tip
Unikej z tradice, obsahu i formy, ale pak neříkej, že píšeš haiku.

mandril
20. 12. 2009
Dát tip
Jo díky, cením si Tvých postřehů. Nicméně v době post-postmoderní si vyhrazuji právo na únik z tradice. A týče se to obsahu i formy. P.S. Některá Tvá dílky se mi vážně líbí :-)

Paulart
20. 12. 2009
Dát tip
"Ostří ledových srpů" je metafora, které se v haiku nepoužívá. Skála také nemůže nic "poznat" ani stěžovat si či "nestěžovat". Personifikace se také v haiku nepoužívá. Obraz skály pokryté ledem by chtělo něčím ozvláštnit, přesáhnout, ovšem bez použití básnických tropů.

StvN
19. 12. 2009
Dát tip
Nastuduj si aspoň základy. Konstruktivnější kritiku nedostaneš do té doby, dokud nenapíšeš něco, co se bude alespoň vzdáleně podobat haiku. Když postavíš stůl a řekneš mi, žes postavil židli, tak ti řeknu, že to není židle. Víc pro tebe v této chvíli udělat nemohu. Tak se hned neurážej.

mandril
19. 12. 2009
Dát tip
nicméně by mne velice zajímalo, co je, dle StvN, haiku.

mandril
19. 12. 2009
Dát tip
děkuji za "konstruktivní" kritiku :-)

StvN
19. 12. 2009
Dát tip
tohle není haiku

Rajmund
18. 12. 2009
Dát tip
Určitě jsi měl jít trochu provětrat krvinky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru