Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návod na zbohatnutí aneb jaké komodity kupovat v lednu 2010

27. 12. 2009
15
27
2476
Autor
jejdavilda

Uhlí samozřejmě živočišné

Uhlí půjde zas na dračku

byznys já mám v malíčku

spousta lidí chytne sra katar

z Janotových balíčků


27 názorů

jejdavilda
29. 12. 2009
Dát tip
já balíčky uvítám, zvláště když postihnou čez

moorgaan
28. 12. 2009
Dát tip
jenom Balík neuvítá balíčky...

jejdavilda
27. 12. 2009
Dát tip
proto nechlastej a nečti

jejdavilda
27. 12. 2009
Dát tip
Ivo, tupci snad ani ne, ale mladí :-)

jejdavilda
27. 12. 2009
Dát tip
šmodrcha, děláš machra a přitom máš tajně zastrčený Blesk v účetní knize

Bíša
27. 12. 2009
Dát tip
t.

IVO
27. 12. 2009
Dát tip
Mně osobně se nelíbí ta tři přeškrtnutá písmena, myslím, že vyznění je jasné i bez nich a většina písmáckých čtenářů snad nejsou tupci - opak by mne velmi rmoutil. Neberu kritice, že to není literání dílo, ale podle mne je vtipnější než řada jiných jejdavildovin. Politická satira? Proč ne.

Šmodrcha
27. 12. 2009
Dát tip
Tohle lze označit za literární dílo pouze v širším slova smyslu. V kategorii "Pro radost" je to zařazeno krutě výsměšně. Myslím, že by bylo vhodné zavést kategorii "Politicky angažované", případně "Šíp" nebo "Blesk". Fuj.

Oldjerry
27. 12. 2009
Dát tip
a nevyhrožuj ! jo? Já mám pro strach uděláno... tedy nevím co, ale něco určitě. Hlavně, když jsi dostatečně daleko (:-D

Oldjerry
27. 12. 2009
Dát tip
Pro mně jsi už letos dáreček... (:-D

jejdavilda
27. 12. 2009
Dát tip
to je pravda olde, ovšem nepočítej s tím, že se příští rok zas potáhnu k tobě s dárkama :-)

Oldjerry
27. 12. 2009
Dát tip
Aleši - jo : já jsem starý ořech, který všecko bere doslova, ale to je to, co jsem vlastně chtěl naznačit, a to, že z některých věcí si srandu udělat nedokážu. del. každý si může vybrat z nabídky děl "ta svá oblíbená" ... ne vždy mi jejdavilda kápne do noty, ale proč "zatracovat" jeho celou tvorbu? Rozšiřuje spektrum, naopak podle tebe bychom za čas měli server monochromatický. Myslím, že demokratické je napsat : mně se to nelíbí - protože... a nikoli to je volovina, protože mně se to nelíbí. AŤ si o tipech myslíš co chceš - je to jistý projev obecného názoru, i když vždy nemusí se vždy shodovat s názorem každého z nás. Ostatně tady jsem mu tip nedal taky...

Toscana
27. 12. 2009
Dát tip
No, podle médií mají obyvatelé ČR nadváhu, tak dík tomu kataru možná konečně trošku zeštíhlí... ne? :o))) *t del. - že by bledá závist??? :o)))

Oldjerry: Janota chce asi naznačit mladším generacím, že je čas přestat spoléhat na státní důchod. Dnešní důchodci nedostanou jen ten dvanáctý, my už nedostanem žádný...:o)

Oldjerry
27. 12. 2009
Dát tip
Já zase dostanu - jako ekonom - katar z těch, co ty balíčky zamítají a z těch, kteří nechápou obrovitost průseru, který z toho vyplývá. Někdo to třeba nechápe, ale už fakt, že stát nebude mít již letos!! v listopadu a prosinci na důchody mne děsí. Možná že tebe ne, ale já jsem holt! blbej důchodce... Je to snad první z tvých miniatur, kterým nemohu dát tip, ač bych velmi chtěl...

Vaud
27. 12. 2009
Dát tip
jestli máš uhlí, tak TOP :-)

to nám ten Nový rok začíná...zase politika


Tak to můžeš mluvit o velikém štěstí, že jsi ten živočišnouhlobaron. A máš po krizi.

Diana
27. 12. 2009
Dát tip
Jen tak pro radost, jo? Spíš pro zlost...

jejdavilda
27. 12. 2009
Dát tip
neříkej mi, že i k tomuto je třeba vysvětlivek. Pokud víš kdo je Janota, co chystá a na co je živočišné uhlí tak netřeba

BigBivoj
27. 12. 2009
Dát tip
ss :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru