Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hokejová úvaha

18. 02. 2010
22
22
1700
Autor
aleš-novák

Česko-Slovensko 3:1

zdá se

že český tým

má zdravé

Jágro


22 názorů

Ferry
18. 02. 2010
Dát tip
No jo, Aleši, jsi nejvtipnější, až mám kopřivku žárlivku. t* Moorgy, tys viděl nad Tatrami sivé orly? Bard Ján Botto to má jinak: Horí ohník, horí na Král´ovej holi ktože ho nakládol? dvanácti sokoli Dvanásti sokoli sokolovia bieli akých ludské oči viacej nevideli Dvanásti sokoli sokolovia Tatier ako by ich bola mala jedna mater Jedna mater mala v mlieku kúpavala zlatým povojníčkom bola povíjala.... Tak mám v těch tatranských ptákách (-cích) zmatek.. Ale hokej, ten věru můžu.

jH
18. 02. 2010
Dát tip
úsměv vyvolala *

moorgaan
18. 02. 2010
Dát tip
3:1 byla jako rozcvicka...Jagr hral na pul plynu a Slováci iba krůžili ako siví orli nad Tatrami.-)) ..ale hokej to byl parádní!

Háber
18. 02. 2010
Dát tip
paráda* fakt* videl som to*

Impresse
18. 02. 2010
Dát tip
:-)*

Norsko 1
18. 02. 2010
Dát tip
... vo voko, ale jen tehdy, dokud o něj nepřijde, znáš to, život je krutý, a k čechům zvlášť

Toscana
18. 02. 2010
Dát tip
možná sám taky radši ometá, než žehlí puky... :o))))

myslím, že to psal Vaud, Květoň nad hokejem dost ohnoval nos :o) raději má ometáky při curlingu :o)

Toscana
18. 02. 2010
Dát tip
kdesi psal Květoň, že si Češi na Slováky vyžehlili puky - no a já dodávám, že díky tomu pak Slováci pukli... :O))

snake_01
18. 02. 2010
Dát tip
Hlavně abychom to teď nepřepálili a pak nebyli NA HNILIČKU :O)

No jo, hokej - dobrý, ale curling to není.

* i pro snake_01 *

renegátka
18. 02. 2010
Dát tip
Tohle Jágro se povedlo.

snake_01
18. 02. 2010
Dát tip
Češi si na olympiádě SÁBLI až na dno :o)

Diana
18. 02. 2010
Dát tip
:0)*** Hlavně nemít v hlavě vyJágrováno!

Hesiona
18. 02. 2010
Dát tip
Mimořádně vyvedené :o)))*

jo. Slováci by mohli říkat: my máme Šatana, vyJágra...

Toscana
18. 02. 2010
Dát tip
a taky by se dalo říct, že s viJagrou stojíme i padáme... :o))))

Toscana: mám švagra Slováka žijícího v Česku, nedávno jsme u nich byli. Na zahradě měli iglú, v něm zapíchnutou slovenskou vlajku. Tak se mi vybavilo cimrmanovské "Slováci dobyli Severní pól pod vedením Čecha Karla Němce"...

Toscana
18. 02. 2010
Dát tip
u nás to bylo tak, že zase "naši hráli proti vašim"... a naši vyhráli, což mě potěšilo. Asi za to fakt může to zdravé Jágro! :o))) *t

Vaud
18. 02. 2010
Dát tip
Rano jsem si cetl komentare na zoznam.sk a podle nich je slovensky tym jednoznacne lepsi, - jen to zrejme skromne neukazuje jindy nez o prestavkach.

baaba
18. 02. 2010
Dát tip
a dravé k tomu T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru