Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myši v kofole

21. 02. 2010
0
2
1212
Autor
akanahe
Byla jedna paleta chep na trámech nesla zboží ze skladu do krámu vše kdopak ji nám složí? ...jednou nesla kofolu... ve skladu jak je znamé zivočichy s fousy máme je jich velká rodinka myši ,krysi, hovínka mají domek mezi lahvemi v mezipatře z kartonu jsou to prima lidem dary zdarma přidat mysku nunu a hovínka místo kávy. nemají tu na vybranou. jeden zákazník se ptá proč jsou myši v kofole? jo to je bezný sortiment je to letní akce ke kofole ke kofole přidame vám myšky malé. a ke kavě hovínka je to od nás vzpomínka.

2 názory

akanahe
03. 05. 2010
Dát tip
to: Něžný_debil spis rozhazene jako me myslenky :) v praci co mne napadne nejde tak rychle napsat a tak na papirek napsu max 5 vet a pak uz zapomenu jak to je dal. Me totiz to napadne okamzite hned a cele najednou a je dost obtizne to hned zaznamenet protoze psani rukou neni moc rychle.

takové nějaké.... kostrbaté... :-/

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru