Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

velmi pesimistická úvaha

22. 02. 2010
34
38
2069
Autor
aleš-novák

všechno ho

štvalo

smysl žití

viděl v tom

 

vydědit syna

prodat dům

porazit strom...


38 názorů

na každou věc, touhu, úspěch i štěstí je třeba se podívat i z druhé stránky)))) suprové

Jachula
21. 03. 2010
Dát tip
Velmi dekadentní úvaha, jen co je pravda.

ruprecht
28. 02. 2010
Dát tip
:))))))

moorgaan
24. 02. 2010
Dát tip
..napad velmi dobry...ale reciprocita dokonala neni! a snad ani vymyslet nejde!

AAA1
24. 02. 2010
Dát tip
záchvěv talentu :D

Toscana
23. 02. 2010
Dát tip
Květoň - jako malá jsem vyřezávala lodičky z borové kůry, tak když tak se s důvěrou obrať, až udeří potřeba, třeba ti nějaké to korýtko vydlabu (snad jsem tu šikovnost ještě úplně nezapomněla)... :o))))

Tos trefila přesně! Neb už se mi ruka notně třese, a synek pořád nikde! O korytě ani nemluvě.

Toscana
23. 02. 2010
Dát tip
Květoni, klídek, ty se mi jevíš spíš jako adept ne na vyhazov, ale na Dědovu mísu! :o)))

avox
23. 02. 2010
Dát tip
nesmrtelné téma... pořád ještě zbývá syn, třeba vyděděný a než ten strom porazil, zeptal se své ženy? :-) */

Nebo spíše, abychom zůstali u parafrází v duchu této básně, - A ven, Květoň?

když zůstaneme u Cézara, mělo by být Ave Květoň :o)

Toscana
23. 02. 2010
Dát tip
Květoň avi

Toscana
23. 02. 2010
Dát tip
Dokonalé!!! :o)))) *t Květoň: "I ty, Bittnere?" (parafrázuji G. J. Caesara) :o)))

Krytyk
23. 02. 2010
Dát tip
trefné

Ferry
22. 02. 2010
Dát tip
baví... t*

FAE BOMB
22. 02. 2010
Dát tip
Souhlas se Snake. Syn by měl bídně zhynout v troskách domu, na kterej spadnul pokácenej strom.

...zbývá mi už jen ten strom

Atlantis
22. 02. 2010
Dát tip
A povedlo se?

Oldjerry
22. 02. 2010
Dát tip
Je to tedy silně něgativistické, ale napsané dobře. Už ta myšlenka naruby....

Impresse
22. 02. 2010
Dát tip
:-) dobrý*

macecha
22. 02. 2010
Dát tip
k tomu není co dodat! T***

Háber
22. 02. 2010
Dát tip
uf...

jejdavilda
22. 02. 2010
Dát tip
a takových synů tu je. Ba i dcer

Dobrá, dobrá. Marnotratný syn, budiž. Barák mi už stejně vytapetoval exekutor, čert ho vem. Ale té lípy se nevzdám! Je našeho rodu od nepaměti. Rostla staletí, a jak bych mohl dopustit, aby padla její koruna, kde ptactvo nocuje a zpívá..., kam se hrabe Bittner, to se nedá srovnat!

snake_01
22. 02. 2010
Dát tip
Myslím, že toho syna by měl rovnou zabít, pokud možno tím, že nechá na dům, v kterém ho omráčí, spadnout pokácenou lípu - tomu se říká tři mouchy jednou ranou.

Edvin1
22. 02. 2010
Dát tip
Dům se prodá, peníze rozfofruje... Napsals to tak, jak to nejeden rodič svým nevděčným dětem dělá. Čili bez chyby. Chybí Ti ještě jeden řádek o knize, co ji má každý pořádný muž napsat. Co s ní? Dát ji do stoupy? Vůbec nenapsat? Ale když už mluvíme o mstě na nevděčných dětech: Napsat knihu o svých pohnutkách. Hezky v ní hříchy svých potomků rozmáznout! Taková msta by byla nejkrutější a nejtrvalejší. Zcela v duchu Tvého textu. Jen houšť, pěkně jim to vytmavit!

kjkszpj2
22. 02. 2010
Dát tip
porazit strom... TIP

baaba
22. 02. 2010
Dát tip
chytré A co na to matka syna? Když dojde k majetkovému vypořádání, tak jeho úspěch bude jen poloviční. Vlastně pořádně popílí jen strom. A i za to může dostat pokutu, když to řádně neohlásí úřadům příslušným.

jo...takže Sršáň má pravdu, dům je třeba zapálit

Prosecký
22. 02. 2010
Dát tip
Blbé je, že prodejem ještě zbudou nějaké peníze. Až ho zavřou za poražení stromu, syn je zdědí. Veškeré úsilí tak řpidje vniveč.

šok? :o) jde samozřejmě o satiru...

Diana
22. 02. 2010
Dát tip
Hahaha!!!!! To je šok!*******

jojo...napadlo mě to cestou do práce, možná to bude nakonec refrén nějaké traumatické písně :o)

Vaud
22. 02. 2010
Dát tip
Snad nebude tak zle ;-)

Sršáň
22. 02. 2010
Dát tip
ho hó velmi dobré téma....i když si myslím že prodat dům není pravým opakem tam by mohlo být zapálit dům. Připomíná mi to Svěráka a Cimrmany.... sice nevím proč ale připomíná mi to "chudým rodičům se narodil bohatý syn". V každém případě majetek a jeho dělení v rodině je nekonečné téma a to jsou po tom příběhy..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru