Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha čechošvýcarská

04. 03. 2010
10
11
1451
Autor
aleš-novák

věnováno Vaudovi :o)

jaké jsou

v Berně

berně ?


11 názorů

avox
15. 03. 2010
Dát tip
Ber kde ber, berně jako v Berně, platit žádná legrace, takže zítra neochvějně zase musíš do práce? :-)) */

Toscana
05. 03. 2010
Dát tip
Jak se začne o berňáku, přestává všechna sranda!!! Takže souhlas s Květoněm. :o) *t

Prosecký
05. 03. 2010
Dát tip
jejdavildo, to ti blahopřeji. V době, kdy jsem podnikal, jsem měl kontroli většinu času. Více se o tom rozepisovat nechci, ale způsobené trauma, zničená pověst a zkrachované osobní finance mě dovedly k psaní. I jediná moje vydaná beletristická kniha pojednává o tomto problému.

jejdavilda
04. 03. 2010
Dát tip
prosecký - teda nevím jak myslíš to vyslýchat, ale já je měl na kontrole 5x za jeden rok a byla to sranda. Dycky se mě něco zeptali, já šel ke kompu, který jsem měl za rohem a cvaknul si. Konec si už nepamatuji, ale vím, že mi fest zvýšili daňový základ :-)

Ve Švýcarsku jsou daně vysoké, ale všichni je platí bez reptání, protože každý ví, kam ve skutečnosti jdou. U nás jsou daně rovněž vysoké, a všichni je platí s reptáním, protože také každý ví, kam ve skutečnosti jdou.

Prosecký
04. 03. 2010
Dát tip
Pro srovnání s naší vlastí: daně vysoké a komplikované, vyhlídky státu bankrotové a raději budu desetkrát vyslýchán kriminální policií, než jednou finančním úřadem.

Diana
04. 03. 2010
Dát tip
:-))***

snake_01
04. 03. 2010
Dát tip
Velký Dán i malé Dáně, zda-li odvádějí daně?

Vaud
04. 03. 2010
Dát tip
:-)) diik!! Dane jsou nizke, vyhlidky ruzove a reditel bernaku muj sparing partner na tenise :-)

guy
04. 03. 2010
Dát tip
tam

guy
04. 03. 2010
Dát tip
určitě jich tan není nepřeberně :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru