Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tiše jen

23. 10. 2001
3
0
1346
Autor
Ber

Oděná v hábitu

za kopcem táhlá řada

křičela v zápalu

nejsem zrada

 

Já léčím od bolesti

navždycky a všechny kosti

 

Dunění sílilo

šla stále dál

až tam kde úsvit stál

napsala kosou další vzkaz

do trávy tiše jen pad


Pája
23. 10. 2001
Dát tip
*

hermit
23. 10. 2001
Dát tip
*****

Wopi
23. 10. 2001
Dát tip
*

Ber
23. 10. 2001
Dát tip
název dílka neznamená, že musíte mlčet ...hvězdičky.. dík

hermit
23. 10. 2001
Dát tip
:-)) když ta básnička je tak tichá, že se CHCE mlčet...*

Wopi
23. 10. 2001
Dát tip
:) pšššt

Ber
23. 10. 2001
Dát tip
hermit ,Wopi...už ani nemuknu

Cavalera
23. 10. 2001
Dát tip
Nechceš mlčet, tak tedy nebudu:-) 1. první sloka - dovolím si malou úpravu Oděná v hábitu za kopcem táhlá řada křičela v zápalu "já nejsem, ... nejsem zrada" 2. druhá sloka připadá mi jako druhý hlas v dramatickém zpracování ... jinak mi tam vůbec nejde, ale takhle by tam byla dobrá 3. třetí sloka přistoupím-li na změnu rýmování, pak je to trošku zadrhávající, ale v určitém stylu to jde .. k tomu je tam několik vyriant, jako např. vypustit v posl. dvou řádcích "další" a "jen" ... mimo to so myslím, že by ta třetí sloka stála za to lehce předělat aby víc seděla k první sloce, což se alespoň dle mě intuitivně nabízí ... Nějak mě napadlo toto: Dunění sílilo šla stále dál až tam kde úsvit stál započal smrti bál. Napsala kosou vzkaz "Už nechtěj, nechtěj dál!" (popř. nechoď, nechoď dál) Do trávy tiše pad ... tak tiše, jak byl mlád ...

Ber
23. 10. 2001
Dát tip
Cavalero ...díky za námahu ...ale to by pak bylo úplně jiné dílko ..např.smrt byla úmyslně vynechaná ..je jasně vykreslená i tak ..takže započal smrti bál mi naprosto nesedí...a za do trávy tiše pad ..už se mi nechce dávat ani jedno jediné písménko ...je to jako konečná tečka ...když napíšeš něco dál ...zní to jinak...né tak definitivně ..a válka a smrt jsou definitivní. ..jak byl mlád ...může v té hrůze být někdo mlád ?..fyzicky možná ..ale jinak ? ..no je to můj pohled ...dívám se na to jinak ...nevím jestli "dobře" nebo "špatně"..ale jinak.. než ty. ...omlouvám se za tu změť myšlenek ...snad se neztratíš B.

Ber
23. 10. 2001
Dát tip
Cavalero ...díky za námahu ...ale to by pak bylo úplně jiné dílko ..např.smrt byla úmyslně vynechaná ..je jasně vykreslená i tak ..takže započal smrti bál mi naprosto nesedí...a za do trávy tiše pad ..už se mi nechce dávat ani jedno jediné písménko ...je to jako konečná tečka ...když napíšeš něco dál ...zní to jinak...né tak definitivně ..a válka a smrt jsou definitivní. ..jak byl mlád ...může v té hrůze být někdo mlád ?..fyzicky možná ..ale jinak ? ..no je to můj pohled ...dívám se na to jinak ...nevím jestli "dobře" nebo "špatně"..ale jinak.. než ty. ...omlouvám se za tu změť myšlenek ...snad se neztratíš B.

Cavalera
23. 10. 2001
Dát tip
.... přesně tak jak říkáš ... neí to o tom "dobře/špatně", ale o jiném pohledu ... jen jsem řekl svůj:-)) Cava:-)

Ber
23. 10. 2001
Dát tip
Já vím ...dík

zoo
23. 10. 2001
Dát tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru