Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O hadu

19. 03. 2010
1
0
1228

Byď delší nežli kdejaká mrcha, koukám na sssvět z pohledu brouka. Vlastně i brouk je větší, když ho tak vidím. Chci ho sssníssst. Ale běda mi, ten brabeneccc... on ssse mi sssměje. Odplazím sssee. Cha ten brók by mě nedohnal jak fičím tou pouššští. A hle dvacetimetrový ššštír. ZSSATRACCENĚ. Jeho ssstín by mě udusssil. ZZdrhám.

Kdyby by mě jen Bůh vysssslyššel... Náhle jsssem vzlétnul kamsi v hůru.

"Bůh by tě rád slyšel."

-"To jsem v nebi?"

"Ano"

-"Sám bych tomu nevěřil. Já nešišlám!"

 

-------------------------------------------------------------------------------

 

"Ty hade! Tobě se nelíbí tvá délka, že?"

-"Abych nemluvil tu lež jo, no tak vlasně mě to docela štve"

"Ale tak si neměl být tak zlej, ty hade!"

-"Když to byla taková  bžunda, pane Bože, a ono... co? Počkat. Bože, mohl bys mě zvětšit? Mám hlad. Jím jen sraženou krev mrtvých žížal. chtěl bych ulovit třeba brouka, nebo i myš."

"Ty hade jeden!"

-----------------------------------------------------------------

 

No a tak mě asi hodili dólů. Sem si měl přichystat nějakou řeč asi. No tak jsem tady dole. Všude nic je. To mě ještě zmenšil?

No poplazím se dál.

"Dávej pozor kam se plazíš!" říká slon velikosti obrušeného zrnka písku.

-"Tys nějak malý ty slone"

"Tys nějak velký hadico!"

-"neřikej mi hadico nebo tě uškrtím"

A slon se schoval někam pryč.

No co to bylo. \to bylo nějaký malý. tak to je divný no.

To půjdu rači dál.

no a pak vlastně ten had potkal nějaký další zvířátka malinký. A byl z toho vysmutnělí a takový nesvý, že se objěvil u boha zas.

-------------------------------------------------

 

"Ty hade, co chceš zas. Se Ti tro nelíbilo?"

-"Ty bože, no to se mi nelíbilo."

"Tak nebuď vybíravej, hade"

-"Nebuď drzej ty hade"

 

----------------------------------------------------

A od té doby má medvěd kožich a metrovou hůl s chomáčem velbloudích chloubků stočených do spirál.

 

 

 

KONEC


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru