Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Takový obyčejný den

22. 03. 2010
13
18
1518
Autor
Pišmi

Dnes je mi fajn,

u nádobí se směji

- a že ho je dnes kopec veliký!

Na tebe myslím:

který holky smějí

dál šířit tvoje vtipný repliky

a písně zpívat,

když se podaří ti

- tu vtipnej song

a tam zas smutný blues...

 

zůstane po nich

nepatrná kérka

- ne modrá

rudá

 

jako stisk tvejch úst


18 názorů

Zbora
23. 03. 2010
Dát tip
Ne, v pohodě, my jsme zvyklí :)

Pišmi
23. 03. 2010
Dát tip
teď je mi líto, že ses naladil na nepříjemnou strunu, poděkovala jsem Ti - ale chápu, o čem mluvíš a jak to myslíš a máš pravdu... ale hele, zrovna Ty jsi tu na svým místě a na těch erotickejch stránkách s rumem v ruce by Tě to stejně moc neba - o co? :))) dám si příště pozor na jazyk (na hubu, na pysk.....), jo jo.... :))))

javavia
23. 03. 2010
Dát tip
T*

Zbora
23. 03. 2010
Dát tip
Když to je problém Písmáka. Vy si tady vklidu zaškrtnete tlačítko hlubší kritiky a když se pak člověk snaží vám k tomu něco napsat, prohodíte ledabyle, že je to vlastně taková blbůstka a že jako žádnou práci a čas investovat nehodláte, jen si tak jakože píšete. Tak proč doprdele tu kolonku zaškrtáváte? :) Člověka to po několika takových reakcích prostě přestane bavit a všichni se pak můžou posrat, když kritik zařadí do výběru dílo, aniž by k němu napsal pětisetstránkovou reakci. Uvědomte si, že tak úplně zbytečně žádáte o čas někoho, kdo by jej mohl strávit něčím užitečnějším, třeba se mrknout na nějaké erotické stránky, nebo jít pít rum do nejbližší nalévárny :). To mluvím spíš obecně a je smůla, že to padlo zrovna na Tebe Píšuti, tak si to tak neber :o) dělají to skoro všichni.

Pišmi
23. 03. 2010
Dát tip
tak snad pošli noty :))))

Pišmi
23. 03. 2010
Dát tip
překopat? to teda lituji, za tolik práce mi to nestojí - taková momentální pocitovka... každopádně dík za analýzu, to zas jo :)))

Garay
23. 03. 2010
Dát tip
Dokážu si to představit jako text písně. Text moc pěkné písničky :)

Zbora
23. 03. 2010
Dát tip
avi

Zbora
23. 03. 2010
Dát tip
Docela se mi líbila. Oproti textům psaným na P. často v podobném duchu je z ní cítit celkem nadhled, uvolnění, dokonce i vtip, neskličuje se sama v sobě, ale s trochou melancholie se dívá dopředu. A souhlasím s Ferrym, je hladivá. Jenom malá připomínka. Zdá se mi, že by mohla být celá psaná buď spisovně, nebo hovorově. Střídání tady postrádá logiku. Osobně bych se přimlouval za hovorovou mluvu (i když ono by se to muselo celé překopat), dá jí to ještě větší uvolněnost.

Pišmi
23. 03. 2010
Dát tip
to jste mi udělali všichni radost - modrá kérka... to bývá zpravidla telepatický přenos myšlenek, často si toho všímám :)

Pišmi
23. 03. 2010
Dát tip
to jste mi udělali všichni radost - modrá kérka... to bývá zpravidla telepatický přenos myšlenek, často si toho všímám :)

Ferry
23. 03. 2010
Dát tip
Hladivá, takových není nikdy dost. :) *

*má poklona...

koloušek
22. 03. 2010
Dát tip
T*

slovak
22. 03. 2010
Dát tip
pekné*

j@newe
22. 03. 2010
Dát tip
libi se mi

Atlantis
22. 03. 2010
Dát tip
Něco jsem dnes tady četla o modré kérce, dva prsty pod pupíkem ;)

renegátka
22. 03. 2010
Dát tip
Možná obyčejný den, ale báseň obyčejná není.Je pěkná.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru