Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smútok/Šialenstvo noci štrasburgskej

14. 05. 2010
0
4
1330
Autor
s.i.k.o

ležali sme na izbe, asi 12 na trojke, bola tam tma, trochu nuda a trochu smutno. tak som si zobral Simčin mobil a začal som písať strofy sprostostí. Zabudol som čo som tam vlastne napísal ale keď som si o to pár dní prečítal stále to znelo dobre a tak sa to tu objavuje. Takmer minimálne upravované. A venujem to jej.

jebať na celý smutný svet benátskych masiek nepodarene nasadených na tvárach personalít, spod ktorých pretŕčajú gaštanovohnedé vlasy ľudskosti a lásky

 

*******************

 

Malé jazierka spomienok s kryhami roztopeného ľadu nekonečnej zimy, ktorá skončila a nechala jar zahrať na jemné struny huslí mladosti a života. Melódia jari sa vylievala z brehov, rúcala mosty a podmieľala domy, ničila pevné základy racionality a smútku, ktoré boli vybudované cez zimu a obživovala snehom pochovanú zábavu a spontánnosť. Zobúdzala takých bláznov ako ja. Jemne ich pobozkala na pery a oni vykašliavali  zabehnuté jabĺčka neskorej jesene. Prebúdzala ich k životu aby mohli behať, skákať a písať takéto hovadiny uprostred vlažnej jarnej noci pod strechami Štrasburgu.

 

*******************

 

Prepáč

Blbnem


4 názory

s.i.k.o
24. 05. 2010
Dát tip
dakujem

Scilly
23. 05. 2010
Dát tip
ale! asi najlepsia z tvojich kompozicii.

sepiolite
18. 05. 2010
Dát tip
tohle je ještě příjemné blbnutí!

Norsko 1
14. 05. 2010
Dát tip
blbnout, je lidské

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru