Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Miluju Tě

02. 11. 2001
0
0
1502
Autor
Blaznivkaaa

Prostě ho miluju, nebo teď už spíš nemiluju, ale vlastně teď taky miluju, ale někoho jinýho, to je zmatek kurňa...::)

 

Miluju Tě, jsou dvě slova,

Miluju Tě, říkám znova,

 

Miluju Tě, mnoho významů má,

Miluju Tě, jsem láska tvá

 

Miluju Tě, říkám opět,

Miluju Tě, na tebe musím myslet,

 

Miluju Tě, ve dne v noci,

Miluju Tě, nechci pomoci,

 

Miluju Tě,když jdu spát,

Miluju Tě,když chci ráno vstát,

 

Miluju Tě,když jsem ve škole,

Miluju Tě,pak jsem po škole,

 

Miluju Tě,když jsem doma,

Miluju Tě,říkám znova

 

Miluju Tě,když jsem venku,

Miluju Tě,neměř lásky délku,

 

Miluju Tě,když jsem v oblacích,

Miluju Tě,teď jsi v rozpacích,

 

Miluju Tě,ve svých snech,

Miluju Tě,ve všech dnech,

 

Miluju Tě,ať dělám cokoliv,

Miluju Tě,ať si co chce říká kdokoliv,

 

Miluju Tě,nikdy nepřestanu,

Miluju Tě,když třeba z oblaků spadnu,

 

Miluju Tě,já spadnu ráda,

Miluju Tě,když najdu tě dole sama,

 

Miluju Tě chci Tě tu mít,

Miluju Tě,stačí mou lásku zachytit,

 

Miluju Tě,už to víš,

Miluju Tě, řekni to samé, pokud to cítíš!


Jeanette
01. 05. 2002
Dát tip
Nektery rymy se k sobe hodi, jiny ne....ale vesmes souhlasim s tim, co uz tu bylo receno..... Nejvic s Amandou.... J.

Vio
05. 11. 2001
Dát tip
Bacile, to, co říkáš, je hezké, ale... ... mohlo to být mezi Ostatním (to by mi až tak nevadilo) ... Aréna?????? ... Autor u tohoto díla stojí o hlubší kritiku????? Co chce kritizovat????

Bacil
05. 11. 2001
Dát tip
Blaznivkooo, v tomhle se musím přidat k Viovi. Já budu moc rád, když se Tvá dílka budu dočítat dál, ale do Arény bych to vážně nedával, a možná ty Ostatní taky nejsou špatný nápad... Básničky se vším všudy to prostě bohužel nejsou, nezlob se. ========== Vio... já vím. ========== Květuško - Tvoje reakce byla na mě? Nějak jsem nepochopil, proč to píšeš, nezlob se.

Květuška
04. 11. 2001
Dát tip
Vážně? No, víš, já už někoho mám... Květuška

Bacil
03. 11. 2001
Dát tip
Kdyby to měl Bláznivčin milovaný v privátní poště, nenarazil bych na to, a z mého pohledu by to byla škoda. Takhle to beru... vždyť se netvařme, že nás zase tak moc obtěžuje si občas "omylem" přečíst mezi poezií něco, co tam vlastně nepatří. Zkrátí se nám snad kvůli tomu žíly? Nebo něco jiného? ;-))

Bacil
02. 11. 2001
Dát tip
Do básně bych nepsal "to samé", ale raději "totéž". Snech/dnech, cokoliv/kdokoliv, spát/vstát atd. jsou laciné gramatické rýmy... atd. atd., forma tedy nic moc... ale stejně mě to hladí po duši, protože je to o lásce, a láska je to největší, co na světě máme. Miluju Tě... možná ne Tebe, ale Tebe taky, miluju všechny, kteří milují, a je to krásné, když miluješ...

Vio
02. 11. 2001
Dát tip
Není na tom co kritizovat... nebo spíš, je tam toho na kritiku až moc... Jen na citech se při psaní stavět nedá.

Bacil
02. 11. 2001
Dát tip
Vio, máš samozřejmě pravdu, tohle se nedá kritizovat jako normální básnička... to vlastně není básnička, je to upřímná citová výpověď, a jako takovou ji beru, a stavím se za ni. Namítneš určitě, že je-li to citová výpověď a ne básnička, nemá to být na Písmákovi, dokonce v "Lyrických rýmovaných", ale přiznám se, že mi tohle nevadí. Z Blaznivčiných slov tryská čirá radost a láska... nemůžu ji za to nemít rád.

Print
02. 11. 2001
Dát tip
Bacilku, rád jí mít můžeš a třeba já taky,ale nešlo by to třeba v privátní poště? Tam může tryskat čirá radost a láska bez toporné a křečovité snahy navlíct na ta slůvka poetické okovy, ne? Tady to docela vadí...

Krel
02. 11. 2001
Dát tip
no tak nějak no...jako báseň nic moc a..ale to bych opisoval to už nademnou řečeno..

Amanda
02. 11. 2001
Dát tip
No tak od ocekavane romantiky uz me odradilo posledni sluvko z prologu... :-( Ale jinak predvidatelne versiky ze kterych misto lasky jde na me prazdnota... ...mozna je to mou hodnotou kterou k temto dvema slovum ctim...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru