Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bobřík Mrouskání

09. 11. 2001
1
0
4899
Autor
velky_bobr

Bratři a Sestry, jedná se o poměrně nového Bobříka, vzniknuvšího na podněty některých nejšťavnatějších a nejnadrženějších sester (víme o koho jde - jmenuji zde jen namátkou a hlavně družinu Veverek) tak sem sypte připomínky, ať máme tu teorii co nejdřív za sebou, a můžem už himbajs konečně vyrazit na lov!

zde jeden z prvních podnětů

obrazek [http://www.volny.cz/krovoza/mrousk.jpg]


zoo
28. 11. 2001
Dát tip
Jááááááááááá mám náááááááápad! Na počest mrousklympiády vyrazíme s ohněm na severní pól! (Díky, Yeziinspirativní!!) Tudíž. Cca tak šestery saně. Vodiče, polovodiče. Polní kuchyň bych situovala na saně čtvrtý. Poslední by mohla jet vochranka. Na prvních roztleskávačky, svazačky, svíječky, šičky, číšky a svíčky. Ostatek budou prosté cestovní. Novináři můžou pěšky. Tejďkonc jsem mrkla na zásoby - loje mám dost, ale ne a ne v itineráři najít výhodně hluchý místo, asi budem muset vobětovat vánoce, ale k čertu s vánocema, když si mládí světa podává ruce, respektive ploutve, že jo. Takže: prosím, aby se hlásili perspektivní stavěči iglú, ti smějí přibalit i kamnový truhlíky. Na cihly, kapišto? No a taky budem potřebovat ňáký krmení pro psy, páč na lov nebude čas, takže mladší a zlobiví sourozenci vítáni. Těm sbalte jen nejnutnější prádlo tak na tři a šest dní, nezapomeňte, že vracet se už nebudou. No, vlastně, nějaký železný zásoby by to chtělo i tak, přinejmenším Wopi si urkitě potáhne od pólu Eskymačku, a to kdo ví, jestli jen jednu. Du sušit mlíko, hodlám předvíst Inuitům zázrak krupičné kaše.

Yeziiinka
27. 11. 2001
Dát tip
Já vím, že už je to skoro zamluvený, ale ZOOLO... já se z té analýzy cicmání a mrouskání pořád ještě nemůžu probrat - v celém táboře a i v tom sousedním se nenajde nikdo, kdo by mi ten rozdíl vysvětlil jasněji, vemlouvavěji a romantičtěji. Takže se klaním až na dno klece, díky, a v neděli Ti půjčím svůj loňský ohon! Skrzevá tu olympiádu - já bych chtěla řídit vlčí spřežení!!!

Bacil
26. 11. 2001
Dát tip
Kombinace, to je cicmání - mrouskání? Tak to bych se nechal nominovat taky...

Wopi
25. 11. 2001
Dát tip
No, já bych se nominoval na cicmání, obří cicmání, super G cicmání a kombinaci. :))

zoo
24. 11. 2001
Dát tip
Anóóó! Zvorganizýrujem škautskou olympiádu! Hlásím se na cicmcurling a možná bysem eště stíhla jízdu na koulích. Šmarjá, boulích, jsem chtěla... :-))) Du posilovat na sněhuláka.

husky
23. 11. 2001
Dát tip
Podle mě si nedrbají záda ani nejsou zvalchováni. Oni dělají jednoznačně MEXICKOU VLNU. Patrně nácvik na olympiádu ;-)

Bacil
20. 11. 2001
Dát tip
A není ta upadená závorka ve skutečnosti upadená vejložka?

Wopi
20. 11. 2001
Dát tip
ale jestli si budou ty záda ještě chvíli drbat, tak se prodrbou do další komnaty...

Bacil
19. 11. 2001
Dát tip
Možná si tímto způsobem protahují svaly a mrouskadla a hotoví se k dalšímu cicmu.

Wopi
19. 11. 2001
Dát tip
možná jim transplantovali srdce z bernardýna a teď to s nima mlátí, jak je jim trochu velký a pumpuje anebo mají něco položenýho na zemi a vzrušujou se o to, co já vim... intimní živoz hlodavců jest mi španělským sídlem...

Wopi
19. 11. 2001
Dát tip
nebo mají blbě synchronizovanej tik

Bacil
19. 11. 2001
Dát tip
Třeba mají na zemi položený obraz ZOO v nějaké zvláště intimní pozici :-)))

Wopi
19. 11. 2001
Dát tip
ale no tak... až tak jmenovitě???

Bacil
19. 11. 2001
Dát tip
Já si myslím, že ZOO se s cicmáním na veřejnosti moc necicmá (viz veřejný vzkaz pro Modonku) a za této situace se mi zdá, že je to skoro jedno, béřu-li její nick v tuto chvíli nadarmo. Stejně je to jen jedna z hypotéz. Ostatně ta hypotéza nijak nedovozuje ZOO-inu aktivní účast, oni ti džungarští křečci nebo co je to za potvory mohli ZOOinu intimní podobiznu někde šlohnout, nemusela jim ji věnovat! Mohli ji pořídit paparazziové, jako v případě Petry Buzkové! A - co je potřeba zdůraznit - na té podobizně položené na zemi samozřejmě vůbec nemusí to být ZOO, mohla by to třeba být (???) nebo (???) nebo dokonce (?????).

Wopi
19. 11. 2001
Dát tip
Možná je svěděj záda a drbou si je o stěnu. Paraziti dovedou pozlovit :))

Bacil
19. 11. 2001
Dát tip
Ježkovy voči, že na ně vlezly ty muňky, co byly pro Šantrůčkovou?

Modona
19. 11. 2001
Dát tip
Možná jsou to bobřice, co předtím praly na valše.Dlouho. Té vpravo navíc upadla špičatá závorka:-)))))

Wopi
19. 11. 2001
Dát tip
Modona :o)))) ale ta špička - to je šipka, která ukazuje, kdo je velitel!

Wopi
19. 11. 2001
Dát tip
vony totiž ty mrchy chlupatý, jak nenosej vejložky, jsou strašně nepřehledný ohledně velitelských pravomocí...

Modona
19. 11. 2001
Dát tip
Achááááá, to je něco, jako když v Zlatovlásce nad ní musela kroužit moucha, aby se Hloupý Honza nemusel cicmat se sedmihlavou lyží:-))) Jo a nejsou to bobři, co prali na valše.Dlouho. Ale křečci a to ještě bůhví jestli:-)))

Wopi
18. 11. 2001
Dát tip
Tak jsem viděl bobry a divil jsem se, co že se jim to stalo. < Prej celkem nic, jen jsou celí natřesení na cicmání se zoo. No, nedivim se jim. Taky bych sebou takhle mlátil, kdybych byl bobr... ;-))

zoo
18. 11. 2001
Dát tip
Wopi! :-)))

zoo
16. 11. 2001
Dát tip
Já Ti nevím, trili. Vážně jí budem počítat i počišťovače? Ale vlastně máš pravdu, nezáleží na kvalitě, hlavně že je bobr takříkajíc na hřebiku. :-)

Modona
16. 11. 2001
Dát tip
:-DDDDDDDDDDDDD

zoo
16. 11. 2001
Dát tip
Já Tě taky miluju, Modonko. Ale buď se vokoupeš nebo halt musíš počkat, než vyběháš ten pach - dřívávějc prostěvá žádný cicmáňování nebude a bast. Já mám taky jen jeden žaloudek, jakkoli se nezdá. :-)

Wopi
15. 11. 2001
Dát tip
co to asi znamená, že Modona znamená sobě datum toho dne, kdy jsem dítko nehodné?

Modona
15. 11. 2001
Dát tip
Tip Wopimu za BLR:-))))))* 3lo fakt jo? :-))))))))SUPER:-)))))))))))

Bacil
14. 11. 2001
Dát tip
Tedy... to jste se moc daleko nedostali. Cicmání a mrouskání stromů... ehm, jako pokusný materiál budiž, ale jako cílový stav? Toho bohdá nebude, aby český junák jen se stromu mrouskal!

Wopi
14. 11. 2001
Dát tip
Já taky myslim, ale s touto arborofilní úchylkou začal velkej bobr! Já bych řek, že bobrové mají stromy hryzat a ne cicmat (natožpak mrouskat). A parlament to stejně neuzákoní.

Wopi
14. 11. 2001
Dát tip
Zeptejte se Modony :)))

Modona
14. 11. 2001
Dát tip
Uzákoní neuzákoní. Já mám splněného bobříka a znamenám si datumec 14.11..

zoo
12. 11. 2001
Dát tip
Ne ne ne... Tvůj pavučinorvoucí pohled mne nedojme.

zoo
12. 11. 2001
Dát tip
Možná kdybys zkusil mrousnout... ;-) ?

Wopi
12. 11. 2001
Dát tip
mrrrrrrousk :)) jdu na to :))

Krel
12. 11. 2001
Dát tip
:-))

zoo
12. 11. 2001
Dát tip
To zavrnění bylo tááák přesvědčivý! Tak se dovol doma, sbal tornu, vykasej hezky krátkou kalhotu, ať je vidět opálení ze Sluneční zátoky a pintlich v šest na Bahnhofu, pab/r/roučku. :-)))

Wopi
12. 11. 2001
Dát tip
jasňajs :))

Wiki
11. 11. 2001
Dát tip
zoo, to se teda divim, protože většinou hlasité kruky Wopiho kazí mrousky těm druhým :-))

zoo
11. 11. 2001
Dát tip
Jako třeba medem, trili? Ten by moh' tlumit. Ovšem já nejsem zdravotník.

Wopi
11. 11. 2001
Dát tip
kam jedem????

zoo
11. 11. 2001
Dát tip
Ty nikam nejedeš. Byl jsi špatným junákem a tak budeš dnes večer klečet u chlebový polívky a se slzou v oku vzpomínat na Rychlé šípy, hajdaláku.

Wopi
11. 11. 2001
Dát tip
:(

zoo
10. 11. 2001
Dát tip
Trilásku, bokem můžeš skáknout ulovit i tu sousedku, ňáká kuchařinka by se šikla. Co celej tábor mrouská, sedá na jídelnu prach a mně už taky kručí a Wopi si stěžuje, že mu hlasité kruky /mé/ ztěžují mrousky /jeho/.

Wopi
09. 11. 2001
Dát tip
:o)))

Helča
09. 11. 2001
Dát tip
zkuste čardáč, nebo jiný folkloristický tanec. Eeeeeeeeej !

Helča
09. 11. 2001
Dát tip
nebo i čardáš

Yeziiinka
09. 11. 2001
Dát tip
Wopi: máš štěstí, protože MY PO TOBĚ MRSKNEME CHLEBEM!!! Navrhuju udělovat za mrouskání s Wopidůem junačkám, skautkám a popř. skautům minimálně stříbrného bobříka! :o))) Tak co?

zoo
09. 11. 2001
Dát tip
Já Vám teda nerada vstupuju do debaty, jen chci podotknout, že ten rudej buk na křížovatce našich vlčích cest vopadává každej podzim. To aby někerej Veverka (a rovněž nebudu zdvořile specifikovat, kerej/á/) zase nepráskal na Technickej službách, jako lóni, že ho moje tlupa z nedostatku jinejch terčů PŘEmrouskla. Jinak k obrazové dokumentaci: na todle je dobrý spojit se s kterýmikoli datlovitými. Prozatím bych podotkla, že zvěčněná dáma ten nebohý kmínek zatím jen CICMÁ.

zoo
09. 11. 2001
Dát tip
Boga jevo! Jdu ještě podotknout něco trefnýho z pekařovy dílny o mrouskání Wupíska chlebem, a vona ho Yéza po něm jen mrská. :-(

zoo
09. 11. 2001
Dát tip
Jo a eště bych ráda (Wiki!), kdyby se nám vyjádřila zdravotnice, a to: - k omrzlinám - přidušením - spáleninám - otravám - vykloubeninám - mdlobám - cizím tělesům v tělesných otvorech - nervovým otřesům a odřeninám ... získaným při lovu výše zmíněného BM.

Yeziiinka
09. 11. 2001
Dát tip
Já bych jako velmice ocenila, kdyby mi zoolo (páč jiného kvalitního teoretika v oblasti cicmání a mrouskání mezi vlkama neznám) přesně definovala hranici mezi mrouskáním a cicmáním stromu, resp. vyjmenovala z fota patrné důkazy svědčící o tom, že paní v pruhovaných ponožkách jen cicmá. Kuju, protože to potřebuju do deníčku (sbírám materiály na toho bobříka).

zoo
09. 11. 2001
Dát tip
Milá Yeziii. Technicky vzato při cicmání - vzniká primární reakcí z acicmetaldehydu odštěpením vodíku acicmetylradikál, který se ionty Cu2+ oxiduje na acicmetylkation a ten pak reaguje s ocicmtovou kyselinou na acicmetanhydrid. zároveň vzniká kyselina perocicmoctová adicicmací kyslíku na acicmetylradikál. Ta v reakční směsi znovu ocicmává... PARDON. Ocicmoxiduje ionty Cu+ na ionty Cu2+. V konci pak acicmetoxyradikál poskytuje adicicmací vodíku ocicmtovou kyselinu; ... zatímco: I při průměrné tělesné teplotě a výkonnosti výrobních jednotek je možná výroba mrouskizoprenu z isobutylenu a mrouskformaldehydu v plynné fázi v jediném stupni. To je pozoruhodný fenomén, a TAK SE KRUCI PŘI VÝKLADU, YEZIII, NEDRBEJ NA VOHONU! Pracuje se na oxidech mrouskřemíku, mrouskantimonu nabo kovů vzácných zemin až Zeman. Firma Sun Oil navrhuje použití mrouskmethylalu namísto mrouskformaldehydu, neboť je stabilnější a v menší míře se rozkládá na MRousk, CO a H2. Jiným zdrojem mrouskformaldehydu by naproti všem předpokladům mohl podle firmy Sumimotomrousk Chemical mohl být dioxolan. To je ovšem jen ve stručnosti, drahá Yezii.

Wopi
09. 11. 2001
Dát tip
Tak teď jsem z toho jelen a ne veverka. :)))

zoo
09. 11. 2001
Dát tip
Áno, díky pozornému posluchači a příťuk parohem. Takže, milý kolego Wopilene, ohledně jelenolauryllaktamu: Lze provozovat obdobně jako kaprolaktam přesmykem příslušného jelenoximu. Výchozí směs cyklododekanolu a cyklododekanonu prostě jen jelenodehydrogenujete na jelenocyklododekanon; reakce je prakticky kvantitavní a probíhá v kapalné fázi. No a potom se jelenocyklododekan jen převede na jelenooxim a ten se podrobí přesmyku působením jeleního oleje. A to je celý.

Wopi
09. 11. 2001
Dát tip
Jo... no - když se tu mluvilo o stříbrném bobříku, znělo to stejně líp. :o))) Ale všechna čest, zoo, TAKHLE mi to nezatemnila ani učitelka češtiny.

Wopi
09. 11. 2001
Dát tip
Chemie! Učitelka chemie! Proč na mě někdo mluví, když píšu????

Wopi
09. 11. 2001
Dát tip
Ale aspoň vidíš, jax mě rozložila :))

zoo
09. 11. 2001
Dát tip
:-)))))))))))))

Yeziiinka
09. 11. 2001
Dát tip
:))))))))))) Opakuji, že se ode mne liší téměř vším, ale hlavně podkovama!!! :))) Tak a teď první vážná připomínka: Já bych chtěla zdůraznit, že to nejsou jen Veverky, kdo by rád zdolal nejvyšší mety v mrouskání. Jsou to Vlci a já bych věděl která Vlk!!!

Wopi
09. 11. 2001
Dát tip
Obávám se, že jde o špatně pochopený význam snímku. Tento již byl před půl rokem probírán v klubu čarodějnic a učiněny následující závěry: "nelítej, máš-li více než 2,1 promile alkoholu v krvi" a "choď se svým koštětem na pravidelné technické prohlídky".

Yeziiinka
09. 11. 2001
Dát tip
Ty chceš snad popřít, že tu jde o mrouskání stromu??!!! Podívej se pořádně Wopi!!! Po flašce a rozlitém oleji ani stopa, ale po mrouskání... (?)

Wopi
09. 11. 2001
Dát tip
hm hm no, podumam...

Wopi
09. 11. 2001
Dát tip
No jo, přiznávam, je v tom kus závisti, že mně už nedá ani ten strom. :)))

Wopi
09. 11. 2001
Dát tip
No, ten už byl v našem věku zrušen, protože jak už se nám klepou ruce, tak je příliš lehkej.... Bobřík bez vynaložené námahy je bezcenný...

Wopi
09. 11. 2001
Dát tip
Doufam, že sem nezabloudí skautě z jiné družiny a nebude moc pohoršeno našim přístupem... Když tak - to nad tim jsem nepsal já, ale Anonym87....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru