Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O křižovatkách a dvou vypitých pivech

04. 08. 2010
3
4
1335
Autor
Kaos

věnuju..

 

O křižovatkách a dvou vypitých pivech

 

Na rukou mi rozpraskaly puchýře. Možná to bylo tím, že jsem dřel tolik dnů do úmoru jako kůň a byl rád, že všechno je, jak má být. Pak jsem před osmou večer seděl kousek od okna a koukal na dva vypitý lahváče na stole, zapadající slunce a na svoje ruce, který kdysi byly rukama pianisty. Není čeho litovat, život tě stejně vždycky nasměruje tam, kam sám potřebuje, nebo tam, kam potřebuješ ty a akorát o tom nevíš. Seděl jsem u okna na židli a čekal na tebe se studenýma toustama na talíři a přehrával si v hlavě všechny fotky, co jsem ti kdy udělal, a cesty autem, když jsme se pohádali, že jsme měli jet doleva a ne doprava a nakonec to bylo stejně vždycky jedno a taky chvíle, kdy ti nestačím nebo nezvládám tu denní šeď a ty se jen tak usměješ a v tramvaji mi dáš pusu a řekneš, že to bude dobrý. A pak to je dobrý. Tak teď sedím na židli u dvou vypitých piv, ve kterých se začíná zrcadlit slunce, a čekám až rozrazíš dveře a dáš mi pusu a zeptáš se, jak jsem se měl a pak se nacpeš toustama a řekneš, že jsem moc hodnej. To jenom tak lásko, když jsem se teď díval na svoje ruce a zjistil, že mi rozpraskaly puchýře. Měl jsem takovej ten pocit. Však víš…

 

 


4 názory

Kaos
04. 11. 2010
Dát tip
děkuju :-) , jo

Danny
05. 08. 2010
Dát tip
tip, pěkný

Impresse
04. 08. 2010
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru