Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prečo?

17. 09. 2010
9
6
1482
prečo čúra vandrák za stromom čelom ku zastávke električky, keď je o pár metrov ďalej bistro gastron?
prečo nejde do bistra gastron, neobjedná si napr. zmrzlinový pohár a nevyčúra sa tam,
ale čúra za stromom čelom ku zastávke električky?
 
prečo sedí večer v krčme chlapec so slnečnými okuliarmi, ktorý je retardovaný alebo na drogách?
prečo nežije bez drog, nie je neretardovaný a nesedí večer v krčme bez slnečných okuliarov,
ale sedí večer v krčme so slnečnými okuliarmi a je retardovaný alebo na drogách?
 
prečo ide bezdomovec s károu plnou papiera po diaľnici?
prečo nejde napr. po ceste II. triedy namiesto toho,
že ide s károu plnou papiera po diaľnici?
 
prečo sa mi predavačka na benzínke nepozdraví, neusmeje sa a nespýta sa ma na zákaznícku zľavu?
prečo len nepríjemne zazerá
a nepozdraví sa mi, neusmeje sa a nespýta sa ma na zákaznícku zľavu?
 
prečo chlapec, ktorého vyviedli policajti z vlaku a ktorého sprievodca nechce vziať späť kvôli prerušeniu jazdy, zdržuje a vysvetľuje, že má platný lístok?
prečo neprespí na vlakovej stanici, aby si ráno kúpil nový lístok,
ale zdržuje a vysvetľuje, že má platný lístok?
 
prečo sa čašník neusmeje, nevysvetlí nám denné menu a nepomôže nám s výberom?
prečo povie, že nevyhral nohy v lotérii?
prečo sa neusmeje, nevysvetlí nám denné menu a nepomôže
nám s výberom,
ale sa neusmeje, nevysvetlí nám denné menu a nepomôže nám s výberom?

6 názorů

tohop istého vandráka neviem či som aj ja nevidela. tiež som si položila tú istú otázku ..podľa mňa to je vec imidžu

vk
27. 09. 2010
Dát tip
dobrý nápad!

Háber
18. 09. 2010
Dát tip
:) *lebo *

enthroper
17. 09. 2010
Dát tip
fajn, i když půlka by možná stačila stejně tak

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru