Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SOUTĚŽ BLESKOVÁ KRYCHLE (5)

23. 09. 2010
0
17
2730
Autor
aleš-novák

Tak se zdá, že celoroční k.o.u.l.e. se ještě neprobudila z letního spánku.

Pro ty, kdo už nervozně podupávají a chtějí  si zasoutěžit, je tu tedy další kolo alterativní

 bojovky BLESKOVÁ KRYCHLE.

 

protože se už začínají množit melancholické podzimní básně,

je téma ryze letní: brýle proti slunci.

 

forma: libov(oln)á, povinně aspoň jeden rým (což platí i pro prozaiky !!!)

 

pravidla: napište dílo, zveřejněte na Písmáku, do názvu dejte slovo "brýle"  a pošlete mi od díla avizo.

To dokáže i úplný začátečník.

 

Uzávěrka tentokrát nebude blesková, čas pro vkládání, čtení, komentování a tipování je do pondělí 27.9. do 9:00 hodin.  Všechna soutěžní díla budou k vidění v klubu blesková krychle 5 (klikací).

Vyhrává dílo s největším počtem tipů. Tak nasedat a jedem!!! 


17 názorů

děkuji za plodné připomínky.

a když téma zadává někdo jiný, je kvalita nějak odlišná? :o)

tak jsem zaklubil všechno, co jsem našel s heslem brýle (i okuliare). Kdyby někdo nesoutěžil, může se z klubu vymazat sám...

Teto, a v čem je rozdíl mezi romantikem a koulí? :o)

..fajn..fajn..s tím avízem že to zvládne i začátečník..noo..ehm..čoveče..možné to je..pokud se nejmenuje šepotka..budu se ale snažit...)))))

Toscana
23. 09. 2010
Dát tip
Nebudeš-li nosit brýle sluneční, kup sobě předem bílou hůl, uvidí tě pak už jen na očním, až zraku zbude ti jen půl. :o)))) mimo soutěž - prostě mě dnes napadají jen blbiny...

A.H.
23. 09. 2010
Dát tip
Mistrem se nestává člověk sám, ale posudky ostatních - valné většiny. Ale dost už, necháme prostor jiným, Aleši. ;)

mistr se najde tréningem :o)

A.H.
23. 09. 2010
Dát tip
No právě, a tady je ta chyba, mistr k nenalezení. :D

mistr musí zvládnout i nepříhodná témata :o)

A.H.
23. 09. 2010
Dát tip
A pořád nic... čekám na příhodné téma. :D

tak jsem tu formu upravil :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru