Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VÝSLEDKY BLESKOVÉ KRYCHLE (5)

27. 09. 2010
0
13
2996
Autor
aleš-novák

kuk :o)

Páté kolo krychlování přilákalo celkem 14 autorů (a jejich 15 děl). Jedno dílko dorazilo dokonce

až po uzávěrce...

 

Nejvíc čtenářů přesvědčil o svých kvalitách

pan Květoň Zahájský a jeho Brýle . Do uzávěrky jste mu dali 39 tipů.

  

Gratuluji autorovi vítězného dílka, všem ostatním děkuji za účast, čtení, komentování a tipování. 

Pamatujte, že není důležité zvítězit ale vyhrát...


13 názorů

Háber
28. 09. 2010
Dát tip
peknú súťaž * vyhrala pekná básnička * bratulujem*

Vaše dílo je rozhodně pozoruhodně dosti hodně hodné zveřejnění na tomto a právě jen tomto serveru – více se neodvažuji říct (potřebuji sto kritik, aby se mi otevřela brána poznání – tedy možnosti i jiných kategorií)

:))))))))))))))))))))))))))))..květoni určitě kecáš..není možné..ty takový nadaný! ..jj--knedlíček navíc si dej...))))

ke guláši si přidej i pivečko :o)

Páááni, no to mě... já se z toho... vůbec se mi to nechce... to se mi ještě nikdy!! To je prvně, co jsem v něčem zvítězil! Teda, když nebudu počítat, že jsem byl na počátku tou nejrychlejší a nejfikanější spermií. Tak vám všem pěkně děkuju! Já si snad ze samé radosti dám ke guláši o knedlíček víc.

..ahaaa..díkes...))

koule je tohle http://www.pismak.cz/index.php?data=club&id=69109 dlouhodobá soutěž...třeba ožije :o)

..nevím jaká koule..počkám..:)) ..kdo jí má na starosti?..žebychom mu pohrozili..nebo tak něco...)))))))

pořád čekám, jestli vypukne koule...:o) jestli ne, tak si mě nepřejte !!! :o)

..gratulace Květoňovi!!!!!!!..:)))))))))))) ..už vymýšlíš něco nového..Aleši?

v 53. kouli (prosinec 2009) dostal sebevražedný Hurvínek 40 tipů... :o)

Ferry
27. 09. 2010
Dát tip
Páni, to je snad rekordní sklizeň bodíků získaných jedincem ve zdejších soutěžích. Jó, kdo umí, umí, jak řekl Napoleon Paganinimu. Vítěznému virtuosovi slova hip hip hurá !

ávie diop-triu :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru