Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pogrom na jetnamce

29. 10. 2010
5
4
2322

 

Tož kurva! Jeden z mich nejlepčich karamádů je Edik. Kurva! Že ho neznate? Lidi zlati, to vám je ogar čupr gut! Skorem tak dobrí jak nějaká vipasená roba! Vipadá jag hora svalisek, člojek dyž ho opatři, misli dycky nejdřiv, že potkal řeznictví na prochásce, kurva! Plnovůs sicek teda nemá, ale misto teho má dobrého lulána s provtřidnimi gulkami a na posezeni zožere pulku prasca a vyglgá patnáct kůsků. No kurva, lidi zlatí, to je ogár nad šecki ogáry! Takého bi scela mit každá! To vyte, že sa ho snažim baliť, rada bich ho vimněnila za teho mého plesnivého papryku, co sa celé dny enem tak válá v pelóchu a kremrola mu scíple leží mezi kytárami jak scíplý slepýš. Ale edik má tu hrdost, kurva! Ten si s nějakó kramló z dědiny enem tak nezačne jako! Dycky dyž ho scu lapnót za lulána, tak uhne! Tož ale to nevadi, ono sa to jednou poddá, to výte! Já su roba skušená a vim, co na mladé sotva ochmířené ogárky plati. Tož tak. A teť vám mosim řict, co sme tudle s Edikem sprasili za chujovinu řácků. Edik byl zrovna u nás na náštěvě, seďal na starém, bo nevim kde boli zrovna šecki židle, asik su je nějak zrasila nohó od stola v opilosti, kurva, a jag tak sedi, tak chlastá jednoho panáka rumajzlu za druhím, sinátor normoš nestačil dolívať! Tož tam tak tedyk heski sedíme a povydáme si o tem, jak sa neskaj večer svinsky ožereme, dyž najednó sinátor Maminko, prosimtě, já se ti to bojim řict, ale už musim, vim, že mně potrestáš, ale neni jina možnost! Tož su sa k němu mateřsky otočila, usmala sa a No to viš, že tě potrestám a dala su mu přes dršku kriglem a Tož teť řikni, co ťa trápi, ty nadrmožrůte špatný! A on Maminko, viš, já potřebuju tepláky na tělocvik, tysi z těch starych udělala hadřisko na podlahu a já ve škole mosim cvičit enem tak ve slipkách. No kurva, lidi! Hned su mu ještě jednu přišila! Ty buziku, zabékala su! Co máš co bjehat před kumpány ve slipkách, kurva! Eště si budó mislat, že si teplotechna a já z teho budu mnět ostudu jako! Hnetkaj pojedeme do Olmiku, já tam znám jednoho šantusa, nedávno mi zrovna jakésik také procrkané tepláki nabýzel, ty ti budó stačiť, vymněnime na balik starých novin! Aůe v tom sa ozval Edik a Miluno, kurva, guvno jako! To sa ti nevyplati jet z Horky do Olmiku, lepči bode zajit heski za jetnamcema a kupit pro tu tvoju bukvicu něco u nich. Majó čupr gut ceny jako! Mosila su dát edikovi za pravdu! Co sa tahať do města, dyž sto metrůf od baráčiska máme jetamské tržisko, kurva! Zali sme tedyk igeliťák s lovemi a šli tam. Kurva lidi, to si nedovedete přectavit, jak to tam ti jetnamci maji! Hadru hromady i ta nejvječi piča z práglu bi si cosik vibrala na sebe. Sice to mate na jedno použiti vječinou, ale dyž sa do teho nevycrkáte, tož sa to zasik tak rychle nerospadne. Procházeli sme s Edikem a sinátorem mezi těmi stánky, jetnamské piče na nás kůkali zjedavě, já su nohó od stola rozhrnovala ty hadřiska na ramýnkách a hledala něco vhodného pro sinátora. Edik si hnetkaj kůpil bombra, abi vipadal jako ja a heski nám to ladilo a taků palicu, něco jako mněli ty esesáci na pobijeni židů, kurva. No a pak sme došli k takému stánku a tam samá tepláčiska, nejlevnějši boly za buro. Hnetkaj sa molem nas začal točiť jeden ten šikmooký buřt a pani, pani, potřebovala kalhota? A já Si piš, ty kurvo z pralesa, ale máš to drahé jak černošsků štětku. Daj slevu, nebo ti to tadyk šecko zrušime a podpálýme! A on Pani, pani, ja nerozumněla, kupila kalhota! A Edik děláš si z náš piče, ty ryžožrůte žlutý? Smrdiš jak nemytý cyp a děláš tady na nás rozumy! A on zrudl svinsky, ten chuj rakosnický, hvizdl a najednó to na tom tržisku bolo jako když sa rýpne do krtičiny žlutych mravencu, kurva! Odevšad sa rojily ty šikmooké chuje a hr na nás! Tož to vite, započala sa veliká rychtovačka jak už to tak bivá! Stůpli sme si s Edikem heski zády k sobě, napřáhli to naše bitkařské nádobíčko a rušili jednu vlnu těch chujů za druhó. Kurva! Noha od stola aj protižidovská palica kmytaly zduchem, jetnamci sa nám vršily pod nohama, za chvilu jich tam bolo tolik, že by to ožralý člojek nidy nespočital! Najednó sa ale vivalil taký obrovský jetnamský zmrd, kurva lidi, čuráka měl dole jag šišku tlačenki, v pazórách dva opravdoví japonckí meče z hliniku, kurva šel po nás. Tož naštěsti su dokázala zareagovať rychlo. Čopla su sinátora, který sa tam krčil v kůtě a dělal, abi ho nido neviděl, za pačesi a hodila ho temu zmrdovi pod kytári. Zmrd zavrávoral, padl tlamou na zem, posral se u teho a než sa zvihl, už sme moli u něj a rubali ho přes kokos a přes řbet našim nádobičkem. Bil to ale kokot hůževnatějši než uvařený řemen od harmoniky jako! Uš sme mislali, že je v limbu, ale on sa najednó vymrskl spátky nahoru a chytil nás oba pod krčiskem a zvedl do zduchu a Teť vás bodeme mnět k objedu misto psa, kurva! zabékal radostně! No jo! Ještě že tam byl Edik! Ten ogár dobrí nestratil usudek jako, sahnul tam do také škatule pro taků jetnamský silvestrovsků gulu se zápalnym čpagátem, zapalil to o reťoura, co mu celú dobu důtnal v mordě a strčil ten bazmek jetnamcovi do prdele. Kurva! Neš moch ten jetnamec cokolif zrychtovať, ozvala sa mrda jaksviň, šade sa rostřikla kref a guvna, ta obrofský jetnamský pohlavni út odlítl aj s kulemi kamsik do ryti a zmrd lehnul na zem! Tož kurva! S Edikem sme sa zaradovali! Sme dobrá dvojka! Rychle sme to tam šecko polili kořalicó, zapálili a šecko shořelo a bolo to! Akurát s tim všim shořely aj ty sinátorovo tepláky! Kurva! Tož nedá se nic dělat, bodeme přeci jenom do teho Olomůca vyhandlovať něco od šantusa. Ale o tem až zasik přiště jako.

 

 


4 názory

:)))))))))))))))))))))

Vjenováno edikovy, kurva!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru