Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Venku tiše prší...

21. 11. 2001
12
0
3550
Autor
gASK

Tohle dílko je věnováno tak trochu Fancy...a jejímu dědečkovi... Proto všechny, kdož vstoupí do tohoto ponurého pokojíku, prosím: smekněte a vzpomeňte těch, kteří již vzpomínat nemohou...

Venku tiše prší
dechem okno mlží
spokojený člověk.
Bíle holé lože
dva plastové nože
zrezivělý stolek,
krásně hnusný obraz
sester prázdný výraz
obnošený oblek.

 

V pavučině hadic
navěky se smějíc
starý člověk leží
Netajíc se záští,
smrtka v bílém plášti
kosu v ruce drží
smuteční jdou hosti
klapot holých kostí
-venku tiše prší...


Pisces
17. 01. 2004
Dát tip
Stále kolem mě umírají lidé....za poslední tři roky to jde jako na běžícím pásu. A je jedno, zda jsou mladí, staří, odcházejí kvůli nemoci nebo ..z vlastní vůle..pořád to bolí a bolet bude. KRÁSA...TIP a minutka ticha za všechny... PS

Takové mírné.

Andulka
13. 12. 2003
Dát tip
teda to je smutny....*

Aleya
30. 11. 2003
Dát tip
přesné.

nooo ma to neco do sebe... Jsem blba - nechapu, proc me nenapadlo rpocist si te uz driv...

Tak na tomhle fakt něco je, musim tě pochválit, i když je to semo tamo trošku krkolomný. Ale to ty verše :-) osvoboď se od nich :-)*

gASK
22. 05. 2003
Dát tip
My bijem o mříž ducha lvi, a my ji rozbijeme:) Osvobodím se, slibuji:) Musím se přiznat, že raději píšu prozaická dílka a nejraději pěkné fejetonky, leč málokterý zatím stál za to a navíc se mi nechce to z těch papírů přepisovat:)

Aha :-))) no jo, já to mlátim rovnou do PC :-)))

gASK
22. 05. 2003
Dát tip
To nemá to kouzlo:) On takový krásný, okousaný otrhaný pomačkaný, ze všech stran popsaný a hojně poškrtaný papír má své kouzlo...:) A když to náhodou datluju do počítače, tak mi druhý den spadne a o dílko opět přijdu:)

No jo, já vim, ale já jsem s tim počítačem tak nějak srostlá :-)

gASK
22. 05. 2003
Dát tip
Hmm, chvíli jsem se zamýšlel nad doslovným pojetím tohoto pojmu a jsou to vskutku zajímavé představy...já si se svým počítačem také skvěle rozumím, psát mi tam nečiní valné potíže a vůbec jsme kamarádi již od dětství, leč přeci jenom si vyvádíme naschvály (on mě sem tam něco smaže nebo mi spadne, nu a já se v něm vrtám, vytahuju mu kabely a tahám ho za myš:)

gASK
22. 05. 2003
Dát tip
Hmm, chvíli jsem se zamýšlel nad doslovným pojetím tohoto pojmu a jsou to vskutku zajímavé představy...já si se svým počítačem také skvěle rozumím, psát mi tam nečiní valné potíže a vůbec jsme kamarádi již od dětství, leč přeci jenom si vyvádíme naschvály (on mě sem tam něco smaže nebo mi spadne, nu a já se v něm vrtám, vytahuju mu kabely a tahám ho za myš:)

Já se v něm nevrtám a tak mi nepadá a nic mi nemaže, je mi vděčný :-)))))

Rimmer
17. 05. 2003
Dát tip
Hm, pořádná imprese. Slet obrazů. Zvláštní postoj... *tip

Dash_707
12. 05. 2003
Dát tip
:))** T

Quinn
11. 05. 2003
Dát tip
TIP Smutek je vždycky krásnej, když je napsanej...

kapka
23. 11. 2001
Dát tip
Nevim, co napsat. V pondeli to budou 2 roky, co mi zmrela babicka... vychovala me......... nemuzu uz psat!!!!

B3
21. 11. 2001
Dát tip
venku tiše prší.. Líbí se mi citlivé věci, i když jsem moc neporozumněl. B3*

Sheila
21. 11. 2001
Dát tip
Jo, tak tohle je dobrý. Smutný a dobrý.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru