Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesmyslně přísné oko...

28. 01. 2002
2
0
955
Autor
cvrček

...povídačka...

Nesmyslně přísné oko jasně svítící žárovky mi svítí přímo do obličeje. Nic nevidím. Oni na mě křičí: “Přiznej se, přiznej, koho miluješ!” “Nepovím” “Dělej, přiznej se, nezapírej” “Nic vám neřeknu” “Nemá to žádnou cenu, všechno vyval, beztak tě udali a byli to tví přátelé.” “Zrůdy to byly, přítel nezná zradu, nic vám neřeknu. Beztak, kdykoliv jsem se přiznal, že miluji, zbili jste mě jak psa.” “Jenže to ještě nevíš, že to vše bylo jen pohlazení oproti tomu, co přijde teď.” A bili mě pěstmi do tváře a já se nepřiznal. A kopali mě do břicha a já mlčel. A pak mě několik dní mučili, ale já neřekl ani slovo…

…a než jsem umřel, spatřil jsem ji, jak se prochází po rozkvetlé louce a směje se. A já věděl, že konečně můžu být šťastný.


Radost
30. 01. 2002
Dát tip
:-)) A proč to nepřiznat??? jinak dobré

Yeziiinka
30. 01. 2002
Dát tip
Hmm, tak tohle dílko mě nějak... netó.

_kdo_jsem_
30. 01. 2002
Dát tip
netto až bruto :)

Kami
28. 01. 2002
Dát tip
(*)

Wopi
28. 01. 2002
Dát tip
tak se už přiznej!!!

finarfin
25. 01. 2002
Dát tip
... má z toho takový zvláštní pocit ... jako... že nikomu nemůžeš říct koho miluješ ... je to jediný co máš ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru