Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Čajová

16. 11. 2010
6
9
1238
Autor
Astalavista

Víš, tvoje láska pomalu taje,

trhám ji jak lístky bílýho čaje,

na příkrým kopci

sluneční straně

od sivých pytlů mám krvavý dlaně,

zas zpívám píseň o svobodě

nula je nula v nula bodě

prý jiný mrav, jiný kraj,

dal bych si šípkovej,

jestli ho maj.


9 názorů

Astalavista
28. 11. 2010
Dát tip
To jo, ale je to jen báseň... a ty jsem měl vždycky radši pesimistický..:)

miklunka
27. 11. 2010
Dát tip
To je zase optimismu... :*o)

tip

Honzyk
17. 11. 2010
Dát tip
..ty eště žijeŽ, Pvintiku? Nápiž mi neco chezgyho...víš, mě vykradli cikáni. Bydleli nahoře nade mnou, no, tak je chytli, protože z mýho bytu vynesli monitor LG, už mám jinej, páč jsem ožil a jsem pilnej, set top box, cédéčka, rádio, hodinky starý po dědovi i nový moje atd. No, chytli je, úpředstav si, a konfrontace. Seděl tam ten Štefan a jeho žena, já myslel, jak budou schoulený, ale nene! Tak se do toho dáme, řek kriminalista. Zkrátim: "No, co zme meli delad, gdyž zme neměli penize, ne? Bylo vodevříno!", řekla Margitta, který jsem pučil 2 kila, ale vrátila, poctivka. "Pište,", kriminalista: "Morgošovi neměli poeníze..." jsem čuměl jako puk.Potom řekli, že všechno už prodali známejm, já byt pojištěnej nemel, takže voba seděj, děti v domově. Víš, ono ti Cikáni jsou takoví bezprostřední a nespoutaní, ale radši je vidim spoutaný, ti povim. Napiš mi taky něco...ok?

Print
17. 11. 2010
Dát tip
:-)*!

Honzyk
17. 11. 2010
Dát tip
...píseň pro reklamního skřítka před novýnm krámkem s čajem, ohó, akorát...

Neza-jímá
16. 11. 2010
Dát tip
Líbí se mi; pravda, sivé pytle bych možná nahradila jiným slůvkem, ale myslím, že to má svou atmosféru, ba co víc! Narozdíl od mnoha básniček na písmáku to má i hlavu a patu, proto máš můj tip.

moorgaan
16. 11. 2010
Dát tip
lipovej taky neni spatnej

blbjenka
16. 11. 2010
Dát tip
sivej pytel :)) ale jo, pjekný, akorát tam vpravo je takový nevužitý místo, tam by se hodil ilustrační obrázek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru