Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Podivný rozjímání

14. 12. 1999
1
0
2300
Autor
Merle

Tohle je malinko předělaná moje stará Divný rozjímání, ke který mám podivně sentimentální vztah. Už fakt nemám co jinýho sem dát, tak došlo i na ni.
Chvíli se tu neobjevím, tak se neděste pochmurnýho mlčení :-))

Někdy mám pocit, že je ve mně něco ze stromu... Zapřu se nohama do země, a saju sluneční sílu. Jako strom. Někdy mám pocit, že je ve mně něco z kočky... Rozkošnicky se protáhnu, zamroukám, a vlezu si ke kamnům. Jako kočka. Někdy mám pocit, že je ve mně něco z orla... Pyšně letím vysoko nad hlavami, a střemhlavě pádám zpátky na zem. Jako orel. Někdy mám pocit, že je ve mně něco z hada... Plazím se sám, skrytý ve stínech, mimo pátravé zraky. Jako had. Někdy mám pocit, že je ve mně něco z draka... Obrněn hrdou samolibostí, švihám jazykem z plamene. Jako drak. Někdy mám pocit, že je ve mně něco z krysy... Zbaběle ťapkám špinavým kanálem, zuřivě zahnaný do kouta. Jako krysa. Někdy mám pocit, že je ve mně i něco z člověka... Probudím se, a na ruce mi sedí Malá noční můra. Jako člověk.
Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Podivný rozjímání: myslím, žes s původním rozjímáním opravdu (vyspěle??? ... haha) pokročil ... až nepěkně výbornej konec ... jak jdu postupně po Tvojí minulosti do přítomnosti, s radostí sleduju Tvoje dětský krůčky až po současný titánský šlápoty .... chválím m.

Drakkan
16. 08. 2000
Dát tip
nebýt toho konce tak řeknu že je to příliš reálné. Ale tak je to i fajn. Zkus něco o duši a podobně - určitě to bude supr.

Merle
16. 08. 2000
Dát tip
Drakkan: bojím se, že konec je to jediné skutečně reálné z celé básně... nejhorší noční můru je totiž právě člověk, a ne nějaká příšera či "zvíře"

J.K.
30. 05. 2000
Dát tip
Hele Merlíku, tahle je fakt dobrá.(Samo, že z mého pohledu). Tvým rýmů a rytmů není co vytknout, ale pořád jsi mi v nich chyběl.

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
Sly: to že mě meditace nijak moc neoslovuje, neznamená, že o ní nic nevím, atd... mike: no já to taky myslel dohromady, ale jednou vyleze jedna stránka, jindy jiná...

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Někdy mám pocit, že je ve mně všechno dohromady. To jsou potom stavy !

Sly
16. 03. 2000
Dát tip
Někdy jsem měl pocit(a ty víš kdy), že my dva jsme si ztraceni... ...a teď mám pocit, že v téhle jsme se našli (první sloka) ale teď mám zase jiný pocit, že tohle není ten Merlík, kterého jsem znal... Slunce, rozjímání(meditace, ach...), splynutí... Ale máš určitě můj slib, že se vrátím... ...a já se vrátím a se mnou přijde hóóóóóóódně krytyk, smíchu a slz, ach...

Sarken
22. 12. 1999
Dát tip
Někdy mám pocit, že jsme prostě všichni lidi.
Merle: Dobrý, nemlč dlouho

polyhistor
21. 12. 1999
Dát tip
Někdy mám pocit, že je ve mně
něco z popelnice
Lidi na mě lecos házejí
a víko mi padá na hlavu
Jsem popelnice

Marigold
18. 12. 1999
Dát tip
Rivka: :-)))
Někdy mám pocit, že je ve mně něco z Marigolda...

Tynic
17. 12. 1999
Dát tip
Zkrátka je v Tobě něco z Merleho...

Rivka
17. 12. 1999
Dát tip
Až...
Zbytečně dobrý
:o)

xpired
15. 12. 1999
Dát tip
Co rici...bylo mi potesenim cist.

snoopy
15. 12. 1999
Dát tip
příjemný pohlazení.. spokojeně vrním..

Johana
15. 12. 1999
Dát tip
Pekné..je v tom niečo z Merle..

Špuntík
14. 12. 1999
Dát tip
No sice k ní máš sentimentální vztah, ale je to víc než "dost dobrý".....hlavně poslední sloka, opravdu skvělý zakončení.....nemlč a piš.....

Daimon Terr
14. 12. 1999
Dát tip
Hodně ... Hodně dobrý ... Takový neotřelý ...

polyhistor
14. 12. 1999
Dát tip
Velice zajímavé - ostatně jako všechno co píšeš

ViNiL
14. 12. 1999
Dát tip
Už dlouho koketuji s myšlenkou, že jsme vlastně jen zmenšenou a odrazženou mozaikou našeho světa, ale takhle krásně, jako ty, bych to napsat neuměl. Má hluboká pokolona.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru