Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tož kerého kumpána zožereme?

13. 12. 2010
5
6
988

Tož kurva, ogáři a robky! Nedávniko sa mi stala taká nepřijemnosť, s tim sa vam mosim pochlubiť! Uš ráno, dyž su sa obudila, hnetkaj su jeděla, že to bode šecko nějaké takové slušně řečeno na piču chlupatů. Za oknem prcal z nebe sních, kurva, šade býlo, kadibutka tim pořbená, z punpy enem ten bazmek nahoře bol vidět a tak. U neochmířeného cypa! Ulevila su si! Dyž je venku takto naprcáno, tož přecik nepodu do fachy! Vitahla su z holiny flašu rumajzlu, asik tak dvanáctkrát si cvakla, to vite, snidat sa mosí, tož a pak su začala přemýšlat, co s tim dnem počit, dyž nepodu do tej fachi, přecik nebodu sedět doma jako! Tož a pak su vimislala, že nemá cenu přemišlat, že nejlepči je stejně jit do hospi a pořádně sa tam nadrať až do polomrtva a pak to tam šecko pobiť a udělat si tak dobrů naladu. Tož su sa začala šatit. Bo bola zima jak v přistafku pro umirajiciho dědečka, kurva, mosila su sa řácki nabaliť. Čopla su krabicu, kde mam hajzlpapir, co mi nosí sinátor ze školi a začala su sa s tim omotávať, dělala su izolaci, to sa mosí, abich neomrzla, to bi mi jinak mohly ty chlupiska z kůže vipadat a jaká bich pak bola robka bez chlupu? Dyž su bola zaizolovaná jag ten tutanchámon, kurva, navlekla su na kytári tepláčiska dvoje, na horni dil  těla dala třy nátělniky, sinátorovo skejťácků bundu, bombra, na hlavu beranici po prafotrovi, do holin naprala noviny staré, obula, za gumu u gati strčila nohu od stola a pysky su si potřela husim sadlem, abi mi nerospraskaly jako. Tož a bola su připravená a mohla su jit do teho býlého marastu jako. Venku boli závěje jak sviňa! Vobec su tim nemohla jit, kurva! Mosila su z žerikovi bůdy urvať střechu a udělat z teho pluch a s tim pluhem su před sebó schrnovala jak pánsků přetkošku snich a pomalu šla k hospě. V hospě bolo veslo svinsky. Darmožůti z dědiny neskaj dostali ty dáfky, tož tam vesele chlámali, rvali love do teho automatu, kokoti, polovina z nich bola uš uplně na srački. Tož su sa dovalila ke svému štagmastplacu, nohó od stola uklidila pár takých neochmírků drzích, co sa mi tam vivalovaly a poručila si metr pif. Tož a začalo sa kaliť svinsky. Glgala su jedeho pivasa za druhim, kurva, grcala jak dojnica, co zožrala zapařenů travu, ogáři sa ke mně hnetkaj přimačkli šecki a dlachnili mi kozsiska a bolo krásně jako! Tož hodina stihala tu hodinu a to vite, člojek nemože enem tak chlastat, opčas takik mosí něco vypustit! Tož su zakékala na celů nálevnu Ogáři nečistí, do hodit cara do porculánu! Tož mi tadyk pohlídajte fleka! Zvedla su sa a valila na pány, ale hospotcký Kurva Milu, je to v piči, hajzli zamrzli, jak zvostalo přes noc otevřené okinko, mosiš sa jit vycrkať ven do sněhu! Tož su mu jednu přišila a šla sa vicikať ven i dyž sa mi moc nescelo, to vite. No jo! jenže jak su scela jit ven, tož su zistila, že nendó otevřit dveřiska! Co to, kurva? Tlačila su svinsky až sa kolem futer drolila omitka jako, ale bolo to guvno platné. Kurva, buď na druhé straně stojí veruna a sce donitř, nebo to tam nědo zabetonoval, zabíkala su. Ale ani tak ani onak jako! Kurva Milu! Začali najednó kdákať šici darmožrůti, misme zapadaly tim sněhem jako! Tož a bolo to tak! Venku tam svinsky moc chumelilo, že celá hospa zapadala nešlo jit ven, kurva! Do piči, zakékala su. Zrovna dyž potřebuju crkať jak nachlazená trafikantka! Tož sa nedalo nic dělat, mosila su to pustit enem tak do hózen a jak su to pustila, tož to sebó zalo ten hajzlpapir izolačni a z nohavic sa mi vivalila taká žlutošedá sračka, kurva, šici sa smáli a já sa takik smála a kopala do teho až to na šecki létalo svinsky! Holt bola zábava! Hospotský narazil dalši bečku, bo prvni došla pára, a dál sa chlastalo a dobře bilo, srali sme na to, že je šecko pot sněhem! Tož ale pak mi najednó došlo, že mam hlat jak sviňa. Kurva Venco, zabékala su na hostinského, val sem chleba se slaninů, tlačenku, kurva, olomóčáky a jajca na špeku, mam hlat, že bich zožrala vlastniho darmožrůta! Ale venca pokrčil ramenami a Milu, je to v rycochu, žraso došlo, ogáři mi to šecko zožrali eště nežsi sem připrcala! Tož to mně trochec znervoznilo. Tož gut, zabékala su. Budeme mosit drežt tu hladofku jako. A držela su ju. Tož ale znate to, dyž je hlat, mosí sa žrat! Pod vaceti minutách už su bola tak spruzená, že su zrasila tlamu dvěma nejblišim ogárům fůstaým a řikla Takle to dal nejde, eslik nesplašime nějaké to žraso, tož tadyk scipneme! A ogáži už mněly takik hlat, tož kévaly kokosy a Má pravdu ta naša miluna, je chitrá jak opica, kurva! Ale kde sceš sehnat žraso, Milu? Kůkal na mně Venca. A já Ty neviš jako? A začala su rospočítavať a ententyky dva šlpalyky, chuj viletěl zeletriky, ale pak mně to přestalo baviť a ukázala su na takého špekatca, co sa tam nenápadně krčil v kůtisku a hej ty, pocem, sádla maš jak prasec před zabijačó a fůsiska žádná, tebe zožereme! A šici sme sa na něj vrhli a začali ho svazovať. Tož já si zamůvám kýty, řikla su. Uděláme si je na cibuly, kurva. Vi co mate fůsiska, dostanete pajšl a plecko, ze svíčkové nam Venca nadělá k večeři medajlonky a ze zbitku sa udělá polifka. Tož a gdo ho ruchne, hádali sa ogáři? Já ho ruchnu přes kjeták nohó od stola a Venca ho fikne kudló přes krk, ale nejdřiv kalafunu, mosime ho zbaviť chlupů, kurva, to de do zubů. A zali ho a začali z něj drviť chlupiska, ogárek tlustý ječel svinsky, ale bolo to prt platné, za chvilu bol holí jak šestiletá cácorka! Dali sme ho na stul, já vitahla nohu od stola z gati, zamiřila, Venca dal pot krk lavor na krev a nachistal kudlu a já Na tři ho zrasime a začala su počitat, sedum, pjet, dva, jedna, dejet a najednó mrda strašlivá, šecko sa zatřaslo, sjetlo veliké sa udělalo a kůkáme, do hospi vrazil traktor s prascemi, šecko sa to rozvalilo na srački a boli sme venku! Lidi zlatí, to su bola ráda, že nemosim žrat maso z nějakého bezfůsého ogára nečistého! Vite, kdyšuš člojek mosí zožrat jiného člojeka, tak to má bit nědo extra čupr gut s plnovůsem až k panděru jako! Tož tak. Dobře to dopadlo, boli sme zachráněni od teho hladu, šici sme šli spokojeně domu a to je konec jako, dal uš neni co řict!






6 názorů

Neuwe
14. 12. 2010
Dát tip
Nemožu si pomoct, kdyby to bylo aspoň v jedné formě češtiny, prosím, ale takhle ne. Příběh opsaný z denního bulvárního tisku a stříknutý vulgárním duvilaxem... možná příště...

:o)))))))))))))))))))))))PECKA!!!!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru