Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč...

30. 11. 2001
9
0
3007
Autor
gASK

Proč..
Proč nevyřčené věty zamrzají
v rozžhaveném hrdle
malinké rampouchy výčitek
bodající v hlavě
Proč...
Proč vzletné myšlenky
křídla rychle ztrácí
běhají po zemi
jsou k smíchu
zároveň k pláči
Proč...
Proč moje ruce mají cíl
a přece bloudí známou krajinou
dva poutnící ztracení
ve vlastním domě
Proč...
Proč vyčítám si to kým jsem
přec neměnil bych s nikým jiným
sám ve své hlavě vetřelcem
sám sobě nepřítelem
známým cizincem
Proč...

Hodně lidí se ptá podobně. Nevidím nic zvláštního.

gASK
07. 01. 2004
Dát tip
První pokus:) A ty ses tak neptal, když jsi byl mladší?

I ptal. Ale tu básen jsem již dávno smazal. Nebyla dobrá.

gASK
07. 01. 2004
Dát tip
Na to já nejsem. Já svá díla po delší době zpětně nemažu ani nesoudím. Je to hezká připomínka minulosti a vývoje. I když to třeba nemusí bejt dobrý.

gASK
07. 01. 2004
Dát tip
Na to já nejsem. Já svá díla po delší době zpětně nemažu ani nesoudím. Je to hezká připomínka minulosti a vývoje. I když to třeba nemusí bejt dobrý.

Já mažu rád. Představuji si, že se myšlenky a nápady jednou uvězněné znovu uvolní a zase mě naplní.

gASK
07. 01. 2004
Dát tip
Já mám v podstatě osobnosti neschopnost ničit a to ani tak nevinně jako takto. Ve mně uvězněné myšlenky nevzbuzují podobné představy, jen úsměv na tím mladým chlapcem.

Andulka
13. 12. 2003
Dát tip
:-)

rozžhavené hrdlo a křídla výčitek to kazí, druhá půlka je fajn :-)

Rimmer
09. 06. 2003
Dát tip
Tak tohle je naprosto úžasný! Člověče... jak tohle vůbec dokážeš vystihnout slovy? Já... já... si to opíšu... Ne, nejdřív si to ještě 4x přečtu... Stále úžasné... *TIP* Neuvěřitelný.

Eupteryx
16. 05. 2003
Dát tip
Zasloužilo by si to ještě trošku dotáhnout, ale přesto* rampouchy výčitek, vzletné myšlenky na zemi, ruce bloudící krajinou* Proč kvoč. Sám sobě cizincem (rebecca)?

Povzbudivé* ;)

Quinn
11. 05. 2003
Dát tip
HODNĚ se mi líbí poslední sloka, TIP za ní! Možná bych vynechala tolikrát to slůvko proč, ale má to hloubku i tak...

Snilka
06. 03. 2003
Dát tip
Ta poslední sloka je úplně skvělá, celkově se mi tohle líbí snad nejvíc z věcí co na písmáku čtu. Jednoznačný tip* Chtěla bych k tomu tolik něco podotknout, vypravit ze sebe nějáký názor, ale nic chytrýho mě nenapadá...

Čolito
13. 09. 2002
Dát tip
já nevím...... moc dobré!

vero
30. 04. 2002
Dát tip
*

Zizu
02. 12. 2001
Dát tip
Proč - otázka, která asi nedá nikomu spát, ale mně se to líbilo TIP

Siri
30. 11. 2001
Dát tip
otázky věčné...pochyby nekonečné... ť. -moooc pěknéé

JosefTupý
30. 11. 2001
Dát tip
no, já nevím. "proč" už tu stojí od začátku věků, kdy člověk začal přemýšlet. taky jsem se v patnácti ptal proč. ale piš dál...

PecKer
30. 11. 2001
Dát tip
típ

Lyryk
30. 11. 2001
Dát tip
není to vůbec špatné, těším se na další...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru