Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Len tak si tu dristam

27. 11. 2001
2
1
2118
Autor
Vole

Poradim ti: 1.napis dielo 2.nezadaj kategoriu 3.Odeslat Poznamka:Text nesmies mat skopirovany,inak to nefunguje.

14.  VITAZNY OBLUK

Prave som to docital. Asi najlepsia kniha aku som doteraz zazil. Na zaciatku som dost nadaval na tie "vysrane" opisy a uvahy ktorym som vobec nerozumel. Ale potom sa mi zacali pacit najviac zo vsetkeho. Skratka bola to genialna kniha. Zabil som s nou 2 poobedia, UPLNE som ich zabil. Najskor som chcel citat len do 7, potom len do 9 ale skoncil som az o pol 12. Musim este napisat nejaky referat alebo esej, a tema je strasna. Do zajtra, vlastne zajtra je uz za pol hodinu. Sedim pri stole a predo mnou je pero, slovnik a papier- cisty. Deprimuje ma to. Nemam o com pisat- "Ako nase osobnosti ovplyvnuje prostredie a kultura?"... Nie, mam o com pisat ale neviem sa k tomu dostat. Potrebujem cerstvy vzduch. Vonku je kosa a na radiatore sa opieram  o zohriaty uterak. Uzasnny pocit. Aj vonku je uzasne. Asi sa idem prechadzat- som slobodny dospely clovek v slobodnej krajine :)  Kracam a vyzeram teraz v tom kabate ako masovy vrah. Hm, aj tak ma nic nenapada. Z referatu nic nebude.

Je to fakt nadherne mesto.

 

 

15.  VO VLAKU
Stihol som to. Super. Rano som este zmeskal bus, vybavil  telefonaty a odfrcal som chaosit na vlakovu stanicu. Teraz uz tu v klude sedim. Je tu pohodlne a trapne ticho, kolajnice vobec nerobia ramus. Len tak sa divam z okna. Osamela skupinka vagonov sa flaka novembrovou krajinou. Vsetko je kludne a zvlastne. Zelena zem a hnede stromy, daky kostol, pri nom domceky sedlakov, stare auta na rovnej ceste. Ja na to serem, uz druhy krat sa mi vymazal cely text.
Je mi genialne. Nic nemusim. Kupil som sangriu v akcii, mam nejake prachy a vecer budem pit v cudzom meste.
Otvoril som oci. Som..... tu, v dakom byte, aha uz viem- som u seda. Spominam si na perfektny wecer, vlastne iba na malu cast z neho ale aj to mi staci k usmevu. A nemam ani opicu!  Jej, telka. Maju tu aj Cartoon Network. Kde je sedo? Kedy odisli vsetci? Asi uz rano, kolko je vlastne hodin, chcel by som pivo. Jedno som tu nasiel, mal by som ist este nejake kupit. Hladam nejake prachy. Vsade su porozhadzovane veci a neviem kde mam penazenku. Hladam, hladam, hladam. Sakra ved som ju teraz mal. Zmetene tu bludim        Co robi v kupelni? Dobre, idem si kupit pivo. Kde su kluce, dufam ze mi ich nechal.
Cau sedo. Co, volal si mi? Co ja viem preco som nezdvihal. Daj si piiivo. Pozerame Cartoon, je to nejake divne. Je to uplne sialene, ja sa zblaznim. Zblaznime sa! Ale nezblaznili sme sa. Aspon nie teraz.
Sedim vo vlaku domov a zacina sa vikend.

 

16. LEN TAK SI TU DRISTAM

Je priblizne 16:29:18,44 a ja prave obedo-veceriam. Bud je to pokazene alebo to bol taky humus aj v originali. Myslim ze som na nu uz zabudol. Viac, menej. Ale skor menej ako viac. Nie- vobec som na nu nezabudol a este si to budem velmi dlho sugerovat!Hm. Ale to nic. Mal by som s tym nieco robit, napriklad.... dojest tie zemiaky. Presne tak, ziadne hlupe myslienky a napady, ziadne riesenie vaznych problemov ktore su nevyriesitelne. Teraz obedujem. Je to hnusne. Splachnem to, skoda ze uz nemam co jest, setrim.

Niekto mi dole na zozname izieb pripisal k menu ALKOHOLIK. Urcite nejaky prijebany Ahmed. Asi by som mal hlasnejsie hravat. Z chodby idu dake pritrubene hlasy- ako vzdy, ti curaci sa tam zase hadaju. Ale neviem preco ma to zaujima. Nezaujima. Su dolezitejsie veci.

 

Za chvilu uz budem musiet koncit...


1 názor

Quaken
15. 09. 2007
Dát tip
heh...

Vole
14. 04. 2002
Dát tip
i love the love

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru