Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

doba

07. 03. 2011
3
6
1159
Autor
saurinka166

berte to, jak sami uznáte za vhodné :)

mám pocit, že s naší dobou to je jako s cestou do velmi prudkého srázu v zimě...člověk udělá jeden krok vpřed, ale zklouzne o dva zpět...


6 názorů

saurinka166
08. 03. 2011
Dát tip
Alle: děkuju :) ano, taky mám své hranice, ale občas je smutné vídat, jak to ostatním podkluzuje...a zas nemůžu ani říct, že se mi nikdy nestalo/nestane taky nějaké to malé škobrtnutí...:) Natali: děkuju :) máš pravdu :) nicméně každá cesta má svá úskalí a je mnoho lidí, kteří jinou cestu raději ano nezkusí...pro jistoto...nebo ze strachu? já svou novou (a lepší) cestu našla na prvním bronto-táboře :)

..Aloha..to se přece ani nedá..jak se můžou neprolínat????

Asi máš pravdu, ale přece nikdy nevede jen jedna cesta k cíli. Je na nás, jestli budeme bojovat se zamrzlým kopcem nebo se rozhlídneme a půjdeme nějakou příjemnější. Ale jinak jako myšlenka dobré:).

ještě že se můj svět a okolní svět liší, ještě že mají pevně mezi sebou dané hranice, ještě že se neprolínají...

saurinka166
07. 03. 2011
Dát tip
šepot: díky :) no jo...je třeba to brát optimisticky a s nadhledem :) třeba bude jedoulíp ;)

..chjo..mi to ani nepřipomínej..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru