Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ztráta životní lásky

14. 03. 2011
6
9
1665
Autor
FAE BOMB

(Autor konzumaci tabákových výrobků odsuzuje.)

 

 

 

Ztráta životní lásky

 

 

Miluji svou Petru.

Trvalo však chvilinku,

než mi bílou tyčinku,

vyrval poryv větru!!!

 

 

 

 


9 názorů

koloušek
15. 03. 2011
Dát tip
Vyuzení smradi, ti mi také vadí, je to zkrátka dobytek, půjdou brzy do kytek.T*

Lucie-at
14. 03. 2011
Dát tip
nekur neni to zdravy a navic sypes penize do kapsy korupcnickejm konglomeratum a politikum ;) (du si dat cigo mmt)... xD

Chechtám se, bo jsem třetím rokem nekuřák. Tak na ně, na smraďochy!

FAE BOMB
14. 03. 2011
Dát tip
D: Kouření je sice v obecné rovině špatné, ale cigarety v některejch případech můžou i zachránit život. Asi vo tom něco napíšu. Kuřáka je například těžký votrávit...

Diana
14. 03. 2011
Dát tip
Květoň - my jsme se totiž s bombou našli v bezbřehém odporu ke kouření - proto to dueto. ;-)))

FAE BOMB
14. 03. 2011
Dát tip
Diana: Super! V mládí jsem ale likvidoval pavouky podstatně efektivnějc. Nabil jsem do vzduchovky mouchu a pavouka zastřelil... :-))) Tvoje metoda ale taky má něco do sebe. Asi se kvůli tobě naučim kouřit... Květoň: Zmiz mi z kritik, mizero! :-)

FAE + Diana - vy jste voba živočiši! Já mám záchvat! ((-:

Diana
14. 03. 2011
Dát tip
A ještě ti věnuji tohle: Od krabičky cigaret pootevřené zpola, kuřákovi na baret vyběhla černá vdova. Chystá si pavouk jedy kusadla sobě brousí (neví, že naposledy..) Už prodírá se vousy a hledá, kde si v klidu kusadla v žílu zatne, vtom - dávka pesticidu? Hmyz, oči náhle matné, otráven strašným jedem hyne a padá v hlínu (už sítě neupřede.) Zabil ho smrad nikotinu.

Diana
14. 03. 2011
Dát tip
To ti tedy přeju, hahaha! ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru