Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dobrá rada nad zlato

09. 12. 2001
1
0
2435
Autor
mistr

jednoduchý způsob obrany proti chrápání

Moje žena říká mi

Že prý hrozně chrápu

Já ji na to : "Holka,

Ty máš problémy"

 

Víš co žije na světě

Takovýchhle chlapů

Zkuste prostě dříve usnout

Než usneme my!


Aki
24. 01. 2002
Dát tip
:o))

Beata
23. 12. 2001
Dát tip
:o)

Gastarbajtr
10. 12. 2001
Dát tip
Stevenson: k tomu nemusím ani chrápat...:-)))

Krel
10. 12. 2001
Dát tip
:-)) dobré..

papouch
09. 12. 2001
Dát tip
nojo, jenže např. já chrápu tak, že vylejzaj i zombíci z hrobů .. :-)))


Gastarbajtr
09. 12. 2001
Dát tip
to bych je někdy chtěl vidět, ty zombíky...:-)))))))))))))))

zolli
09. 12. 2001
Dát tip
Aha papí a já co se Ti to tam po nocích plouží ložnicí. A voni zombící bdící z chrápání nespící. Jak někomu vadí, že někdo chrápe? Mysl má nechápe! Já asi vždycky usnu dřív. :o)))) Ale znala jsem jednoho chlapa a ten chrápal tak strašně, že jednou z pokoje na chodbu vystěhoval celou rodinu co s ním sdílela na dovolenou ten pokojík. Raději popadli spacáky a ustlali sobě na odlehlé chodbě. Nejprve se vytrácela žena, pak její muž. Jejich dva synové přečkali do rána, ale ráno jsem zaslechla jak rodičům vyčítali : „Vy jste tedy dobří, necháte nás tam v tom randálu na celou noc a sami utečete na chodbu :o))))“ A skutečně jak ten Mazavka chrápal..... :o))))))))

Wopi
09. 12. 2001
Dát tip
papouch: Ty sice vytáhneš zombíky z hrobů, ale JÁ je svým chrápáním TAK vyděsím, že zdrhnou až do Norska a tam se zakopou do podstatně větší větší hloubky takže žádné zombícké nebezpečí nehrozí (pokud ovšem usnu vedle té Wiki jedné, co tuhle zahanbila i sbíječku) ;-))

Wopi
09. 12. 2001
Dát tip
mam nějakou škytavku nebo co...

Stevenson
09. 12. 2001
Dát tip
když se chrápe, někdy zle je, i přísloví na to znám.. směj se, celý svět se směje.. chrápej, budeš spávat sám.....T*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru