Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tančila

23. 03. 2011
0
2
465
Autor
maja3

Začátek něčeho, co se možná vyvine do rozsáhlejšího útvaru. .

Tančila, protože v tanci spatřovala život, tančila pořád dokola, nikdy jí nedošly síly, věděla, že takhle to má být, otáčela se v rytmu hudby, dudy jí rozproudily krev žilách, vnímala tklivou ale zároveň rychlou melodii. Její naléhavost a šarm, který ji nepřestával obklopovat a pomáhal ji ignorovat spousty lidí okolo, tančila tak jak jí to naučili, tak jak měla a tak jak chtěla. V euforii spatřila zeleň stromů a volný šat ostatních tanečníků kolem ohně, cítila potřebu přírody, která ji spalovala a kterou v poslední době neuměla ukojit jinak než tancem i přestože cítila, že ani ten jí nebude stačit. Tanči, jen tanči, říkal jí hlas v hlavě a ona plnila jeho tužbu, cítila volnost a svobodu, cítila vítr a vzduch který ji obklopoval byl skoro hmatatelný. . .


2 názory

Petrusha1
25. 03. 2011
Dát tip
chcelo by to text pred to, text za to ...

Adien
23. 03. 2011
Dát tip
napiš něco delšího, úvod zajímavej, ale... :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru