Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prázdna

19. 12. 1999
4
0
2268
Autor
ALOHA

Sú ľudia, ktorí pomaly rozdajú po troške všetko.
Iní to po dlhom váhaní dajú naraz.
Ani v jednom prípade im nič nezostane..

...neviem, čo odo mňa chceš...

 

Rada by som so všetkým súhlasila.

Lenže ty sa chceš otráviť za každú cenu.

Trávou, vetvičkou, kúskom kameňa.

Pre pána Jána, to musíš mať tú prírodu tak rád?

 

A čo keď som ja nie iba víla, ale aj človek?

Taký, ktorý sa bojí sám v lese?

Prečo mi vyčítaš, že bývam od polnoci neviditeľná?

Veľa rokov ťa budem navštevovať a snívať sa ti.

 

Ale jedného dňa si na tele nájdem prvú vrásku

a potom už za tebou vo sne neprídem.

Potom ťa nechám spať vedľa krásnej ženy,

lebo to dlžíš jej deťom.


Dabi
20. 04. 2002
Dát tip
Je mi z toho smutno... Můj upřímný t*

Naso
03. 06. 2001
Dát tip
Na začiatku (pri tvojich posledných básňach v Písmaku, lebo ťa čítam od konca) som blahorečil krásu tvojich rýmovačiek. Ale ako vidieť si poeticky doma aj pri voľných veršoch a epika ti nerobí problémy. Báseň vyvrcholí do prirodzeného finále deja, ukončí príbeh a pocit z toho je, že vieš čo cítiš. Tlieskame! T

hermit
21. 05. 2001
Dát tip
***** !!! (...) ;

Prokletí
20. 08. 2000
Dát tip
*Prázdna: Jo, mimochodem můj otec je Slovák, tudíž Ti rozumím i bez titulků...myslím, že tady se Ti povedla jak báseň (máš to slovo ráda? Já nee) tak ten prolog...prní vráska na těle...pozor na vrásky na duši...

Bambulka
14. 04. 2000
Dát tip
Co dáváš, to dostaneš zpět, většinou v ještě větší míře. A často také z úplně jiné strany a to je na tom to nejkrásnější. (již na základce nás učili zákon akce a reakce:-)), a ten platí ve Vesmíru dvojnásob!) Je to plné jemných citů, vílo ... :-)

ALOHA
22. 03. 2000
Dát tip
Anonymko, už som sa zľahka vzdala nádeje, niekedy si želám vdýchnuť dajakú smrtonosnú lásku.

Anonym
21. 03. 2000
Dát tip
KRÁSNÉ - Láska v nás dýchá tak mocně, však lépe, než dávat Lásku s nadějí, je, dávat "jen" Lásku. Však vím - je to téměř nemožné, neboť v Lásce je Naděje.

kačka
01. 01. 2000
Dát tip
Někdo rozdává stále a nic mu neubude :-) za sebe: čím víc "hromadím" tím mám míň a čím méně, tím více získávám :-))..a blaze tomu, kdo nic nemá :)
A co když i ta krásná jednou zestárne ? I vrásky mají svou dětskou cenu - vyrovnaně :)

ALOHA
29. 12. 1999
Dát tip
Pavol:teda ty si fakt dobrý defektoskop:-)
Merle:mne sa zdajú zaujímavé skôr tvoje asociácie za tými tromi bodkami...:-)
ALOHA

Merle
22. 12. 1999
Dát tip
Zajímavý...

Ajmadneas
21. 12. 1999
Dát tip
Sedím v práci a díky tvé básni nepracuji, ale přemýtám....

ALOHA
21. 12. 1999
Dát tip
Asi máme rovnaké zamestnanie, lebo robím to, čo ty. Sedím a premietam.. Takých nás v Písmáku bude viac. Veď preto na nás musia toľkí študovať.. :-)

Somnambul
20. 12. 1999
Dát tip
smutný závoj slov ... ale moc krásně jemně upředený...

Bibša
20. 12. 1999
Dát tip
ÁÁÁÁÁCH

AZALIN
19. 12. 1999
Dát tip
To mi nemuzes delat.. To ja se zase zamyslim, zadumam, zasnim.. korunky za telefon utikaji, ale presto se tomu neda pomoct.. tak nevim, co s tim.. jestli vychvalit nebo odsoudit.. jestli tipovat nebo litovat, ze jsem to kdy cetl.. znepokojujici.. uz jenom ten prolog.. ;-)

Pavol
19. 12. 1999
Dát tip
Perfektné :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru