Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rovnodenní

28. 03. 2011
5
12
2021

Z Petrova zvoní

nedělní poledne

Na dně kašny leží

holub s promáčeným peřím

a použitý kondom

 

Z okýnka tramvaje se vyklání

cikáně v růžovém čepečku

a halasně povykuje

 

Pohledy se nevědomky stáčí

k manšestrovým sukýnkám

Stařena v pletených rukavicích nabízí

Pane, kytičku konvalinek

pro mladou paní?

 

Zvoní poledne

to brněnské

svět pokorně sklání hlavu k modlitbě


12 názorů

Kuchot
03. 04. 2011
Dát tip
chybí mi tam něco dnesšního, a to brnem procházím furt, ale kondom mě rozesmál

Norsko 1
30. 03. 2011
Dát tip
máš pravdu, ne, není

Já nevím, jestli vůbec reagovat, nechci se tu obhajovat jako u soudu, nicméně nedá mi to :) Norsko: Pokud dobře čtu, v básni není ani náznak toho, že by bylo Brno blbé. Snad do té škatulky "nespoutaný život" by se daly zařadit motivy použitého kondomu, cikáněte v tramvaji. Brno je barevný a ne vždy je to poetika starých domů, Petrova, tramvají, podzimního listí a vůně kávy. Trapný autore, z mojí strany radši no comment. kL.: Možná se mi to nepodařilo vyjádřit dostatečně explicitně, ale právě v těch posledních verších měla být lehká ironie. Takže odpovídám: nikde, nikdo. Právěže. Ostatním děkuju za návštěvu :)

Háber
30. 03. 2011
Dát tip
páči sa mi * príjemná náladovka *

ponedělí
29. 03. 2011
Dát tip
pokorně sklání hlavu cikáňata, proč nestará se o ně jejich tata?!

moorgaan
28. 03. 2011
Dát tip
..za to brněnské pohlazeni ti dam tip..tolik škopků jako za studií v Brně, jsem pak uz nikdy nedal..

jaks poznala, že je ten kondom použitý? averyho test?

Norsko 1
28. 03. 2011
Dát tip
brno není tak blbé. brno je hudba mých studií, nespoutaného života a nezapomenutelných lásek!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru