Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Introvertka

12. 04. 2011
6
56
3014
Autor
FAE BOMB

Autor umí vařit. Většinou vaří jídlo...

 

 

 

Introvertka

 

 

Já, malé poupě,

furt sedím v koutě...

Ze svý varny pervitinu,

mám feťácké doupě!!!

 

 

 

 


56 názorů

FAE BOMB
13. 04. 2011
Dát tip
Tak tady je ten cider. Fakt na tom nic neni...

FAE BOMB
13. 04. 2011
Dát tip
Jo tak, tak díky. Teď jsem zase vo něco chytřejší... :-))))))))))))

..noo..všechno ovoce co najdeš naložiš na bantam a pak to vypálíš..) ..bantam je takový ten železný trakař..kolečko..nebo jak se to..)))

FAE BOMB
13. 04. 2011
Dát tip
Co je bantamovka?

..otec dělá taky mošt..ale ten co se musí hned vychlemtat..než vybuchne..)) ..pak to přepálí..jako před výbuchem..no a pak ještě tu bantamovku.))))

FAE BOMB
13. 04. 2011
Dát tip
Nepřepálim, budu to pít tak. V Anglii se tim nalejvaj' skoro všichni a je to dobrý.

:o)))))) ..heh..co s tím moštem pak..přepálíš????????? ..jo..pravdu díš..šlohnu je!

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
A nemáš jednoduší si ty jabka někde šlohnout? Příroda je plná jablek. Já už taky přemejšlim, kde seženu pár metráků jablek na cider- zkvašenej mošt. Chci na to jít v hektolitrech... :-))))))))))))

..ok..už vím..zasadím na balkoně jabloň! :o))))

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Mám něco rozpracovanýho vo jabkách. Dá se z toho dělat naprosto všechno. Jídlo, chlast, ze dřeva dřeváky... Stačí ti jedna pořádná jabloň a máš co jíst a kalit na celej rok. :-))))))))))))))))

:o))))))))))))))))))))))..sakra..musel ses tak upnout na tu zahrádku?????

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Ty ve všem vidíš problém... Tak si kup zahradu, s balkónem prostě nezbohatneš!

:o)))..řekla bych..že i manželovi..)))

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Jen tak špekuluju, na co všechno se dá výdělečně použít balkón... A sousedúm by to, narozdíl vod pěstování prasete, nevadilo. Maximálně tak sousedkám...

..na balkoně!!!??????

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Aha, tak to je problém... Vlastně mě napadá ještě jedna věc, kterou můžeš provozovat na balkóně a která ti hodně vydělá. Prostituce! :-)

:o)))))))))))))) ..já nehulím..)))

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Minimálně ušetříš za to, co si jinde sama kupuješ! :-))

..jo..to by šlo..jenže co distribuce?

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Včely se prát uměj'! A nebo tam třeba pěstuj trávu. Akorát by bylo dobrý ten balkón zasklít polopropustnym sklem, aby ti tam nikdo moc nečuměl...

..bingo!!!!! ..nj..nevím co na to sousedi..jsou to vrahouni!

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
A co tam pěstovat včely? Ty tolik nesmrděj'...

:o)))))))))))))))))))..no..já ti nevím..)))

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Čus Diano, dík za básničku! :-)

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Teď přemejšlim, co by se dalo dělat na balkóně... Co třeba pěstovat králíky nebo slepice? Vešlo by se ti tam prase?

Diana
12. 04. 2011
Dát tip
Zřejmě už stárnu, lidé zlatí, na tu mou varnu přišli policajti my tam byli sjetí. Za perníčku trochu zase už sedím - tentokrát však v lochu....

:o))))))))))))..sem si to myslela..)))

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Aha, tak to asi nezbohatneš. :-(

ne..jen balkon..)))

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
A máš zahrádku?

..jj,,napiš..ale urychleně..jo?..))

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
A sama se do toho srabu dostaneš... Ale neboj, já zas napíšu nějakej zázračnej návod na zbohatnutí a třeba se podle něj nechutně zazobeš! :-)

..no..půjčila jsem si abych vytáhla ze srabu spratky..)

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Protože neumíš hospodařit s penězma. Nejhorší je kupovat si nepotřebný blbosti na dluh, jako je třeba nová televize nebo dovolená na Kanárech. Pak to musíš i s úrokama pracně splácet... Jesti jsem tě špatně votipnul, tak sry. :-)

..nemůžeš se mýlet víc..nevěř novinám..(( ..jsem na pokraji osobního krachu..

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Nestěžuj si, máš suprově placenou práci! :-)

..já taky..máme toho hodně asi společného!!!!

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
To máš pravdu. Akorát je teda škoda, že nemám moc peněz. Klidně bych se jima nechal zkazit...

..no..to je logické..všeho moc škodí..

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Vážně? A proč mi teda babička řikala "Nejez toho tolik, poškodíš si mozek"?

..skvělá to žena..proto jsi tak nadaný..víš?

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Taky jsem potom nemoh' spát. Co ale babička uměla, tak to byly "výborné koláčky"... Vždycky když je upekla, tak jsem měl skvělou náladu.

..no..asi máš vytříbenější chuťové buňky..anebo si byl zvyklý na lepší..

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Ale dětem, kterejm to prodávala před školou, to docela chutnalo, tak nevim.

..AHA..no..někde asi chybu dělala.. ..to víš..babička..no!

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
sep: Jak to dělala, to nevim. Vim jen to, že do toho přidávala Modafen a Nurofen a bylo to slaně nahořklý...

..bombíku..tvá babička ten perník pekla..proto ti nechutnal..víš?

Aleši, ve Varně jsem jsem byl, ale tam se vaří jenom kjufteta a kebabčeta na skara, případně gjuveč nebo musaka. Mimo toho tam neumí uvařit ani pivo.

Petrusha
12. 04. 2011
Dát tip
smutná žienka domáca, len čo je pravda

FAE BOMB
12. 04. 2011
Dát tip
Květoň: Recept nemám, perník mi přijde hnusnej. Babička ho ale kdysi vařila a já jsem pak brečel, že ho nechci jíst...

Norsko 1
12. 04. 2011
Dát tip
dal bych sedím furt

Květoni, zajeď si do Varny. Tam mají recept na všechno.

To jsou furt hromady řečí o velkovývařovnách pervitinu, ale v žádné kuchařce jsem na recept nenarazil. Dokonce i M.D. Rettigová mlčí. Co to je za pokrm?

..není nad dobrého kuchaře..)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru