Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šlupka ze čpiny mosí prič!

04. 05. 2011
7
5
1014

Podivajte sa, přišlo to jaro a nedá sa nic robiť, je čas sa po tem roce dlůhém zasik jednó vimidliť, otstranit z kožnich záhibů ty čmeliky a muňky, piču ošplíchnůť, ryť odkaštanovat a cecóry hadrem mokrím optáhnůť, vite, ono to sicek neni moc přijemné, kurva, ale mam vizkůšeno, že higyjena sa nesmi potceňovat, bo jak sa to potceni, tož bi si vás takik něde na špacíru lesiskem mohli nimrodi splest s medjedem a odkrůhnůt vás. Skrátka a dobře, ogárci a ropki, kurva, čera ráno su slavnostně zabóchala nohó otstola o stul a Kurva rodino, šicko sem, mosim vám oznámiť neveselů novinu! No sinátor, starý, hnetkaj to tam bilo, tchyňa sa o dvóch špacirštokách připrcala asik o deseť minuť později, tož mosila dostať přes kešeň, kurva, lenora lenivá nečistá! Když sme tedyk boli celá rodina heski spolu zabékala su Vy dobitci nemití, vite co vás neskaj čeká? Veliké mití! Smrdite šici jako staré cypy obalené guvnami, normoš sa za vás stydim, mosí sa s tim cosik zprasiť. No a to výte, hnetkaj začalo veliké vikrucováni. Starý protestoval a Mamo, podivej sa, já su čistý, miji sa každý den pot punpó, aji midlisko použivám, to enem ty si nečistá a nemitá. Papriko jak sa to chováš? zabékala su zuřivo a zrušila ho. Takhle lhat mi do obličeja mi nido nebode! Sinátor sa samozřejmně takik krůtil a Maminko já o seba dbam viš, miju sa poctivo dvakát tydně dycky ve škole po tělocuku, mame tam ty sprchy a neboj sa, je to zadarmiko. A já Ty chuji, misláš si že ti jeřim, že sa něde miješ? Smrdiš mi podnos jak kontik před řeznitvim v letě! Tchyňa nic neřikala, jak bi takik mohla, dyž su ji večer leukoplasti zalepila mordu, abi nejedovala, piča flekatá! Ta to miti potřála nejvic, ona jak sa skoro nehibá, tož z ni ta špina nemože ani otpadávať. Boliste nědy v javořicích jeskynich a viděli také ty rampůchy, co tam v těch cimrách visijó otstropu? Tož něco takého má tchyňa kolem ryti, akurát to neni kamenné ale z guven. Tož tak. Jakmile bola famílija seznámena s tim, co sa bodě ten den dět, šecky su je zrušila, vinosila na dvur a tam naložila na káru od trabandu, kurva a svázala prádelni šňůró, abi sa nesnažily dezertovať. Pak su připojila trabant, natočila motor svinsky a jela k Olomúcu, vite, k té miče na trabanty jako, ono to tam sicek stoji veliké love, ale dyž de o hygijenu, tož sa šetřiť nemá. U mički smeboli asik tak za deseť minut. No sinátor aji paprika začali viváďat dyž jim docvaklo co sa bode dět! Mosela su sa smať! Maminko, volal darmožrůt, počkaj, počkaj, nejezdi tam, u tej benzinki má brigádu muj kamarát, ježišmaria, ja sa stydim, šeckim ve škole to řikne, bodu mnět veliků ostudu! Tchyňa zasik sičela jak zmija jedovatá, enem paprika držel poslušně tlamu, bo jeděl, že nic nepomože, kurva. No u mički su zastavila, naburácala donitř a Chuji malí scu ten nejextrovnějši mici program na špinavé ryti! A chuj malí Dobrí den pani Vošková, nejlepči bode asik program na mití nákladnich aut. A já Tož a je to dobré aji na huvnocucy, kurva? A on Jo. Tož su zacálovala a šli sme ven a sinátor jak viděl teho kumpána svého, zrudl jako odsvinče dyž spadne do hrnca s vařici vodó a kumpán Ježišmaria lukášu, co tady děláš? A já Hodit šprechec možete až potem, kurva, nejdřiv povinostě! Ogárek pustil mičku a Pani Vošková, bodete mosiť tu káru odpřáhnůť vite, to bi bolo moc nebespečné s těmi lidmi unitř. Tož dostal před kešeň, zařadila su a naburácala s trabantem do mičky, kurva! Bože to bolo poviku pro nic! Pěna létala, kartáče sa točili svinsky, starý, paprika aj tchyňa tlumeně békali, holt té hygijeny na ně bolo najednó trochec moc. Dyž už enem tak ležali a nehíbali sa, usůdila su, že už jim to stači. Už su scela z mički viject, ale pak mě trklo, že bich z teho miti krásného sama vobec  nic neměla! Tož aspoň sicnu si ošplichnu, napadlo mně, stahla su okynko a vistrčila z něj ven ryť. Enemže, ogáři a robki, kurva, nebol to dobrí nápat. Jak sa o mně otřel jeden ten kartáč svinský, tož mně to čoplo za chlupi od piči, vitáhlo okinkem ven a já začala rotovať jak čamrda, kurva! To vam bola richlosť! Békala su zuřivo o pomoc, ale nido nešel, ten ogárek od mički bol eště asik v limbu! Nedalo sa nic dělať. Čopla su pazórami taků ruru, co tam trčála ze zdi, zabéčila, motor od mički zařval jak umirajici duchotce, přehřálo sa to a rup, kurva, kartáč otpadl a fertig. Bol ale uplně zapičeně zamotaný do moji nejvječi samičkovské ozdoby, nešlo to vimotať, tož su sa zvigla na kitáry a doburácala s tim bazmekem do benzinky. Lidi na mně kůkali jak na zjeveni, taků krásnů mis mokré tričko s chlupami zapletenými do kartáče tři metry dlůhého eště asik nidy nevyděly. V benzince u kasi su čopla zapalovač a holt sa nedalo nic dělať, chlupi su otpálila, kartáč otpadl a bolo to. Pak su z kasi vibrala nějaké to love, z regálu zala pár tlamolepů, kurva a pak osedlala traband a vidala sa zpět na cestu dom. Tož to vidite. Nakonec to šicko dobře dopadlo. Ryť mam po roce čistů zasik jako panenka Maria a že su přišla o chlupi mi anik moc nevadi, to doroste, a navic je prič to miši hnizdo, co sa mi tam přes zimu zrychtovalo, kurva. Tož tak!


5 názorů

heartrate
04. 05. 2011
Dát tip
to je VONO!

..uf..čistota půl zdraví..

Whitesnake
04. 05. 2011
Dát tip
tak tak toš ba... fakt jsem se bavil, kurva, a to tak že v intenzivním množství

Tož já su povodem z celé lepubriky, kurva, viš? ten moj blajzáčik je odšeho trochec.

Whitesnake
04. 05. 2011
Dát tip
ho hó :-) Připadá mi to jako nářečný hybrid slováčtiny, prajštiny a hantecu

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru