Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Démon

24. 05. 2011
4
4
1458
Autor
/Markéta/

Touhle čtvrtí dlouho neprocházela. Naposledy když tu ještě potkávala Démona a když kamarádila s Marií. Kde jí je konec a jak dopadl Démon ? Napadlo jí dneska když se skláněla pod větví meruňky kterou ještě pořád majitelé neostříhali. Marie nejspíš studuje ale co dál ? Ćím žije ? Mrzí ji, že se tak odcizily. Démon se možná ufetoval anebo tu prostě ještě někde existuje, jen ho od tý doby nepotkala. Pronikavě modrý oči, krásný dlouhý vlasy,hubená postava, hippie oblečení a kvalitní hudba co poslouchal se smísily v jakousi esenci, která ji nesmírně přitahovala. Kde jsou ty časy...trávily tenkrát tam v zapovězeném podniku několik inspirativích večerů . Z rádia hrály undergroundové kapely osmdesátých let, žiletky od psích vojáků rozřezávaly vzduch... Vrcholem byly démonovy vysklený oči.Nikdy neviděla někoho ve větší depresi a beznaději. Na víc M neměla. Tehdy jí bylo jasné že už to nezvládne. Byl to ohromný nápor na její duši. Tyhle uličky navíc nikam nevedly. Démon byl fixovaný jinde. A M věřila, že on věří že ona věří že on bude věřit, že život má i jiný dimenze. Nešlo to. Příliš daleko, příliš potichu, příliš nabílo.A tak M ze zapovězeného podniku zmizela. Nikdy ale nezapomene.

voda

polkne všechno

kamínky se obrušují

rákosí šeptá nekonečné modlitby

koukni, bílá holubice..přímo nad Tebou !


4 názory

/Markéta/
01. 06. 2011
Dát tip
děkuju, předlohou je skutečný člověk..

perfektní úvod. ;) Přináší mi to skutečnost, která pro mne nikdy nebyla vlastní, přesto ve mě utužuje jisté romantizující představy o určitých společenských jevech - nebo spíše tom jednom konkrétním z okolí hippie - takového, jaké já z doslechu znám.

perfektní úvod. ;) Přináší mi to skutečnost, která pro mne nikdy nebyla vlastní, přesto ve mě utužuje jisté romantizující představy o určitých společenských jevech - nebo spíše tom jednom konkrétním z okolí hippie - takového, jaké já z doslechu znám.

srozumeni
25. 05. 2011
Dát tip
Moc krásné.Dýchá to na mne zvláštní atmosférou, z dob mládí. Tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru