Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

porno for pyros

15. 06. 2011
1
4
771
Autor
Kitias

Tenkrát jsem ještě nohy roztahovala na počkání kdejakému kolemjdoucímu pitomci dnes už musím jen doufat že mě alespoň pozdraví div že mě nepouští sednout ale nic si z toho nedělám osciluju mezi prostorem za objektivem a kuchyní ne jako dřív kdy jsem na posteli v evině rouše kouřila a ještě to fotili hihi ale mě to nevadi mám bohaté zkušenosti můžu poradit mladším v tomhle řemesle jsem jednička na trhu a kuchyně je ideální místo pro odpočinek by nikdo nevěřil jak se dá vaření propojit s kulturou za třicet jak jsme tomu s holkama od fochu říkaly jestlipak si ještě vzpomenou na tu lesbickou scénu na vále mezi noži a hrnci to byla legrace se šlehačkou a olejem dneska už musím maso naklepávat paličkou aby nebylo jako podešev dřív stačilo poplácat rukou a bylo jako peří ale to bylo tenkrát.


4 názory

Kitias
16. 06. 2011
Dát tip
Hrabala jsem ani jednoho nepřečetl celýho, takže jen úryvek)))

jejdavilda
16. 06. 2011
Dát tip
Sám si Hrabal Nore, jak můžeš vyslovit napsat blbost

Morasten
15. 06. 2011
Dát tip
:)) sem si řikala že mi to něco připomíná

Norsko 1
15. 06. 2011
Dát tip
celej hrabal, jak vystřiženej. jako úryvek hezký

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru