Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

" Vztahy "

12. 12. 2001
7
0
2001
Autor
Modona

Příteli Bacilovi k vánocům 2001, protože deprese je prostě vždycky jen deprese.....:o))

 

Jistě to mnozí znáte, zažíváte, nebo o tom aspoň slýcháte. O "vztazích" o těch "mimo", lhostejno proč jsou, proč se staly, prostě někdy jsou. Někdy trvají dny, někdy týdny, měsíce nebo i roky..........

 

 

Víkendový den , poměrně neobvyklý čas na setkávání tohoto druhu. Obvyklý čas je spíš všední den, všední dopoledne, odpoledne, málokdy večer. Občasná setkávání, pohledy, letmé dotyky, někdy, občas i víc.

 

Setkáte se na obvyklém místě, v obvyklém hotelovém pokoji. Je toho tolik, co si chcete říct, toho, co jste si už dlouho neřekli, ale je mnoho i těch obyčejných věcí, které není kdy si říkat. Není mnoho času. 2-3 hodiny strávené povídáním, milováním, pár vykouřených cigaret.

Jednou za pár měsíců k tomu můžete přidat i čas na oběd, večeři. Nikdy z toho nekouká snídaně. A pak se rozloučíte letmým polibkem před kterým se jeden z Vás rozhlédne kolem.

 

Víkendový den a setkání na obvyklém místě.

Je toho tolik..............a tak málo času.

Dnes se není třeba loučit rychle, jede se nakupovat do města. Den se rozjasnil, snad vysvitlo i slunce.

Je k mání ještě pár hodin strávených SPOLU, je jedno KDE, je jedno PROČ.

Pak ještě společná káva a nad ní povídání s myšlenkami na loučení.

Teď by mělo přijít to rozloučení, ale cestou se zastavíte do obchodu s víny

Koupit vína manželce............

A pak už letmý polibek na parkovišti, před kterým se jeden z Vás rozhlédne kolem......

To rozloučení mělo přijít dřív, mělo, prostě proto, že člověk sice nemůže, ale  také nemusí mít všechno.

 

 

 

 

 

 

 

 


Já to asi nechápu. Ale líbí se mi, jak je to napsaný.

Modona
24. 08. 2003
Dát tip
Možná by stačil ten prolog:-))))

Možná jen smajlík v názvu.

Modona
24. 08. 2003
Dát tip
takhle :-( ?

Já měl za to, že smajlík je odvozenej od smajlu čili úsměvu.

Modona
24. 08. 2003
Dát tip
Rozlišujeme snad různé smajlíky ne? Krom toho, tahle věc je už skoro 2 roky stará a nemá pro mne už naprosto žádný smysl se k ní vyjadřovat. Popsala určité dění, dění dávno minulé.......

Bych se omluvil, že přemýšlím i u všedních věcí. Ale nemrzí mě to.

Modona
24. 08. 2003
Dát tip
navzdory: promiň, asi si prostě nerozumíme:-)

Nezdá se mi. Jen si hrajem, ne?

Dabi
26. 02. 2002
Dát tip
Všechno co jsem od Tebe četla se mi moc líbí. Můj upřímný t*

jester
27. 01. 2002
Dát tip
spis, aby bylo, jestli to jde.))

Adina
30. 12. 2001
Dát tip
Smutné je, že na to, aby rozloučení přišlo ještě dřív než cokoliv začalo, se stejně přijde až po něm - někdy i příliš pozdě.TIP Pozn. narazila jsem na tebe náhodou, ale všechna tvá dílka jako by mi mluvila z duše.

Modona
30. 12. 2001
Dát tip
Děkuju Adino:-) Kdyby přišlo rozloučení dřív, byla bych méně smutná, ale mnohem méně obohacena:-)

Modona
26. 12. 2001
Dát tip
Přeješ, aby bylo, protože " Co je v domě, není pro mě.", nebo proto, aby BYLO?:-))))))))))) Nicméně, budu muset vydržet minimálně do těch příštích:-)

Modona
20. 12. 2001
Dát tip
Jo, je to dost na tělo, to máš pravdu, tak to taky bylo míněno:-)) To co je v domě....... se k tomu nehodí:-)))))To přísloví by muselo znít " Co není v domě, není pro mě." :-))))))

Stevenson
20. 12. 2001
Dát tip
.. )))tak, preji k tem Vanocum.. aby BYLO..)))

Stevenson
19. 12. 2001
Dát tip
hmm..nejak moc na telo.. a to nemyslim jen na to na ktere treba Ty..__)Kdybych to mel brat s humorem, poradil bych.. "Co je v dome, neni pro mne"..ale nejak nemohu.., je to tezke a slozite.. A kdoze to rikal ze zivot.. je jeden z nejslozitejsich?)) T

Jsem z toho smutný...

Modona
14. 12. 2001
Dát tip
Nebuď i tohle je život, no:-)) nedá se nic dělat.

Bacil
13. 12. 2001
Dát tip
Děkuju... Člověk nemusí mít všechno... ale stejně se nepřinutí, aby to nechtěl... aspoň mně to moc nejde... Ale děkuju, moc děkuju.

Print
13. 12. 2001
Dát tip
***!!!

Wopi
12. 12. 2001
Dát tip
jsou... prostě jsou

Modona
12. 12. 2001
Dát tip
Jo, jo, tak jsem to přesně myslela:-))))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru