Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pohľad do akvária

23. 12. 1999
3
0
2337
Autor
ALOHA

~  ~ ~

Mám rada ryby, lebo sú tiché.

Stáli len pár korún.

Odkedy som stratila sluch, často ich zabudnem nakŕmiť.

Včera som im vytrhla zo dna aj poslednú rastlinu.

Chcela som ich znepokojiť.

Príliš si zvykli,že žijú. Márne.

Plávali za sklom ako predtým.

A vtedy som to už nevydržala.

Vyzliekla som si tielko, a skočila k nim.

Banálna vec, ktorá mi zmenila život.

 

~ ~ ~


vajda
26. 11. 2002
Dát tip
...už dávno si nebola na písmaku...podľa dátumu...usudzujem, že v akváriu sa Ti páči...

Dabi
21. 04. 2002
Dát tip
Cítím...děkuji :) Můj upřímný t*

Wopi
19. 07. 2001
Dát tip
*****! Úžasné!

Naso
03. 06. 2001
Dát tip
Ale áno. Dobré! Rybičky sú tu iba zápletkou a celé je to tak trochu o inom... Tak ako všetky tvoje básne sú trošku o inom. Bolo by chybou ich vnímať iba na prvý pohľad!

Prokletí
20. 08. 2000
Dát tip
*Pohľad do akvária: Už jako malinkatej človíček jsem chtěl k rybičkám ... neviděla jsi film A co Bob?..jeden chlapík tam hraje blázna, kterej si s sebou pořád nosí rybičku ve sklenici, když ji včas neotevře, má strach, že mu ryba vynadá...mám dojem, že časem si VŠICHNI PŘÍLIŠ zvykáme, že žijeme, pak si život necháme protejkat mezi prstama...chválím... m.

Bambulka
14. 04. 2000
Dát tip
Mlčím jako ryba a chladivé vlnky nechávám pohrávat si se mnou ... :-)

ALOHA
29. 12. 1999
Dát tip
Merle, tuším si zmením nick na chameleón, a na ostatné sa potom vykašlem.. :-))) Ale potom už nebudeš môcť takto pohodlne odôvodniť, že si zmätený :-)

ALOHA
29. 12. 1999
Dát tip
Vám dvom ostatným vďačím, že dnes nemám ponorku! Normálne by ma pokuta za jazdu načierno poriadne rozladila..Vďaka vám, xpired a Pavol, som si ale radšej s nadhľadom pripla ten lístok v izbe na stenu, a revízorovi som ho neukázala :-)
ALOHA

Pavol
26. 12. 1999
Dát tip
Áno, nádherné. :)

Merle
23. 12. 1999
Dát tip
Holky, vy s těma vašima mnhotvářema mnohojménama, kdo se v tom má orientovat?

xpired
23. 12. 1999
Dát tip
Mam pocit, ze jsem po dlouhe dobe nalezl autora, ktereho budu moci zaradit k nepocetne skupine oblibenych.
Libi se mi nadhled, se kterym pises. Puvabne II.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru