Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pirátská

03. 08. 2011
3
4
1201
Autor
Had

z hadího šuplíku (pro Honzyka)

 

Odvazuji lana a jejich konce házím do vody.
Za zády hoří přístav a loď míří na volné moře.
Tak vlajku na stožár
a pistole zas nazpět do pouzder.

A dozvuky střelby ještě zvoní v hlavě.
Na tohle nikdy nezapomenu.
Nemohu a nechci.
Požár …
… uhašen.

A popel na rukou …
A nová jizva na tváři …

Plivnu do vln mezi rozchechtané delfíny
a bázlivě se ohlédnu.
Konce lan se kroutí za lodí
jak nenasytní úhoři.


4 názory

Had
03. 08. 2011
Dát tip
:o)))) velmi děkuji za vskutku poetickou reakci ... ....není proč se prát, když i ega si dokážem hřát ;o)

Honzyk
03. 08. 2011
Dát tip
yuuuuuuuuuuuuu....tedy ctu , a jak rad...jejejejdjeje_: krasa, krasa, krasa az piratska,jiz vsak, a to nejkrasnejsi, i na kole, po ceste na /Parukarku, ba i v narvane tramvaji si prozit miuzu!)) :) volnost citi srce my...a to vis ty, hade., ze me dnes rano, jak ja vcera s tou bestii, jindy tak jemnou na sve velke postylce kricel, na basen o mori si vzpomnel...a mam ji v hlave : tobe tedy venuji, hadatko, nelzu: tahle textova obdaroba potesila me velmi, ja ve svuj suplicek si zakladam, ty tes se na text pro tebe o MORI..)))... ano, menuje se (VODYSOLI)...a koncim, bychom se z toho zas neporali, ze ano? Diky!!!!:D honza.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru