Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Legendoborec

27. 12. 1999
4
0
2568
Autor
Merle

Další plněný slib (s předchozím nesouvisející), tentokrát pro úzkou skupinku zasvěcenců.
Věnováno: L+T+Ž a hlavně K

Když šeromlhou bezvýrazně tečou táhlé zlopohledy, a běsoběsů děsorej se za obavou odehrává, pak seděšeně sesedneme v kruhosahu plamenchvostů, semačkaně se hřejeme. Je čaronoc krutohravá! Když temnolesem zábleskují celoděsná strachoticha, a hrůzočerné pařátosny lepkavě lnou k lebkosti, pak legendořeč o lidosnech slabosrdce rozechvívá, duchosíla rozprostře se plnoslibem z pověsti. ... A šumolesem k jinozemím vibroletí ozvěnozvuk silomocných slávoslov... Legendy o Kapalíkovi!
Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Legendoborec: hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ... no tak to je něco !!! --- vibroletí ozvěnozvuk --- přec jen to stálo za to, že obrozenci zachraňovali češtinu ... 8o))) jo, a snoopy, já nemám s Jizerkama společnýho nic, laskavě nepouštěj to jméno (Boží?) z úst nadarmo... 8c) m.

Merle
19. 04. 2000
Dát tip
mike: nevím jakej mám styl... v týhle době jsem hodně zkoušel nový věci a prostě se nechal unášet momentálníma nápadama...

noty
18. 04. 2000
Dát tip
hmmmm. Nevím jestli se mám bouřit, nebo jásat, ale spíš jásat. Díky

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Fajn, hlavně to "Je čaronoc krutohravá!" mě úplně dostalo. Trochu to ale není tvůj styl.

Špuntík
01. 03. 2000
Dát tip
teda vůbec nechápu jak si tuhletu slovoslátaninu mohl dát dohromady.......








jinak máš u mě TIP...

Yorick
14. 01. 2000
Dát tip
:-| :-) :-b :-D ;-D !!! Legenda o Kapalíkovi! Na ten libosluchý básňotvar se nedá nic říct! Jenom kroutit hlavobřichem a bránicí! Jak tady platí sliby-chyby?

Yorick
14. 01. 2000
Dát tip
ADD. No je v tom opravdu cosi paskvilně krásného. Do psudo-dekadentně-romantického? extrému dovedený rys, který se objevuje v tvé tvorbě. TIP: Ivan Diviš, nedávno zesnulý, si s češtinou občas zapohrával velmi podobně (samozřejmě ne v takové šílené formě jako výše) !

snoopy
04. 01. 2000
Dát tip
bříza to vystihl -- děsně mi to připomnělo žvahlava
jen ta poslední sloka se mi moc nelíbí.. ale zbytek jsem si živě představoval.. jizerské prokletí : )
doufám, že sem dotyční zavítají..

Merle
03. 01. 2000
Dát tip
Díky všem, a radši rovnou za všechno. Ale potrefenej houser pořád nic...

Sarken
29. 12. 1999
Dát tip
Vibroletí ozvěnozvuk...já tu asi umřu.
Víš, jak bolí smát se při záchvatech kašle?

Bříza
28. 12. 1999
Dát tip
Tímto se řadíš před C.Lewise a hned za Vratiprsta Choromysla Krombožince Lilibínského. "Lebkost" je dokonalý slovo... :)
(tvé náznaky -LTŽK - nechci domýšlet...:)

Bibša
27. 12. 1999
Dát tip
Jestli to nemělo být k smíchu, tak se omlouvám, ale lámu se jak stéblo trávy .-))))))takovej plnoslib z pověsti nebo krutohravá čaronoc, to je úžo!!!!

Somnambul
27. 12. 1999
Dát tip
Tvé roztodivnoslova a komíhání zařnomyšlenek svědcí o tvé bezbřehofantasii... salute

Print
27. 12. 1999
Dát tip
Nevím, jestli jsem se pobavil!:-))) Ale bylo mi dobře, Merlíku!:-)

kačka
27. 12. 1999
Dát tip
Merle, ty borče bez ledu :-))))))))))) co dodat než že se trhám krovitě smíchy u pukání a v nastálém strachotichu běsozběžně bojím se cože z tebe hodlá vypadnuvše dalšího přibýti následností japnou :-))))))) Odnáším si tě na disku sebou nepřenosně :-) to se nedá nijak vymazat !!!!! Máš můj doživotní tip údělem každé volovině předně, kterou hodláš papírem sectít * vidličku a nůž přikládám u žravosti :-) rozechvěle siloumocí dušervoucí řkouci: Viva - coš v tym rodzaju podobnego zkapalňuju plnoslibem Kapalíkovi :-)))

Somalec
27. 12. 1999
Dát tip
Jo to se ti opravdu povedlo. Ambrosa to vystihl úplně přesně

-tip-

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru