Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Deprese mysli

28. 12. 1999
2
0
1244
Autor
ergo

poznání není dáno věděním,ikdyž se bezněj jistě neobejde

věnováno Egonu Bondymu

Linka rzi v deset v noci panika jen z prdele kvílejí tak ožralí kolik vidí ještě vočí na medové dlažbě a v depresivním kostele teče mlha z píšťaly kropí pavučiny na podlaze aby se vznesly kroužili a shnily na dřevě faráře probudí to už po čtvrté zařve:já ne vy svině a do rána se posere sere, meje se a směje na stole má mathé za oknem je svině vznáší se či blije ? ani farář neví jak teď ona je přes okno si kvílejí radost aspoň z toho mají smějí se a křepčejí jen ztoho že jí cítějí.
ergo
12. 04. 2000
Dát tip
ja dekuji, protoze jsem dost prekvapenej, takhle v deset rano, a zas jen dekuju.....

Print
11. 04. 2000
Dát tip
Ergo... lituju, že jsem tě nečet, mám dojem, že mám co dohánět... a je mi dobře při tom čtení! Děkuju!

Anonym
01. 03. 2000
Dát tip
hmm, to musela bejt fakt sila

Lampář
17. 01. 2000
Dát tip
Hmm - tady mi to ani nevadí...
Linka rzi, medová dlažba, mlha z píšťaly
hustá /ne mlha/.

B.Ezejmenij
03. 01. 2000
Dát tip
ahoj ergo... nevim jestli se to hodí...
možná by to bylo lepší, kdybys nemíchal spisovnou a nespisovnou češtinu, ale možná se to takhle stane tvym stylem...:)

Kovi
29. 12. 1999
Dát tip
Je to zvláštní? Nebo jsem tomu dostatečně neporozumněla?

Bříza
28. 12. 1999
Dát tip
Hm - tak napůl ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru