Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

irbis (haiku s akrostychem)

20. 12. 2001
2
0
2097
Autor
jorel

Kirkovovi Ku Kritice ,o))

*

K lapené takře
IRbis se tiše plíží
KOVová čelist

*


Rising_Star
20. 12. 2001
Dát tip
OOOOOOOoooooooooooooooo! no to to... - *! jsi dobrý

Wopi
20. 12. 2001
Dát tip
:o)) pěkný ale kirkovovi bych napsal trochu jiný haiku :-/

kirkov
20. 12. 2001
Dát tip
Ruma na to kamaráde. Myslím, že tohle by mohl být docela pěkný začátek takového jednoho pěkného vztahu, založeného na osočování krvavých polárních lišek s čenichy vetknutýmy do dveří metra. To čumíš co? A pak kdo je větší básník! Samozřejmě, že ty. Ale aby si neřek, že ti tu pomyslnou korunu vkládám na hlavu příliš bez boje, tu máš. BUM! A jeden blbec se kácí k zemi. Ne to byl ten za tebou. A tu žvejkačku příště z pusy ven, jinak u mě máte za jedna.

Wopi
20. 12. 2001
Dát tip
"vetknutýmy".... no, to je slovo :-/

kirkov
20. 12. 2001
Dát tip
Wopice to je! Primát Primát má kdo? Švehla-tj. ten starej kulhavej školník z Integrálu. Chodil ste tam někdo? Ne? No to vám jednou budu muset vyprávět. Ten měl stodvacinu, kerá měla místo klaksonu, tramvajovej zvonek. Tý legrace co sme s tim užili, kyd ž nás na školním vejletě na Křivokátě rozvážel z matikářem Žezulou do hospod. To si neumíte představit.

jorel
20. 12. 2001
Dát tip
kirkov: si prostě originál ,o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru