Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polapení Kulečníka

21. 09. 2011
4
3
1825

Seděli sme tudle s Verunó v hospě, chlastali tvrdě a jak tak chlastáme, tož najednó Veruna začne békat strašlivo, skorem jak sinátor dyž sa všecki jeho vjeci daji do pitla, zatíži šutřiskem a hodi sa to do rybniku, kurva! Čopla su Verunu za ušadla a Veru, ty pičo jedna, co mi to tadyk děláš, proč tadyk takhle békáš, dyž máme chlast, střechu nad hlavó a doma každá potpapučáka? A Veruna Milu, já su kurva tak neščasná, viš, svinsky neščasná, asik sa zabyju, skočim pot rozmetladlo nebo pot kombajn jako! Tož su ju lechce trepla nohó od stola, abi sa vspamatovala a Ty pičo nečistá, di do ryti, takétok chuje mi řikať! Eslik tě neco trápi, tož sa svěř hodné Milunce, jen sa neboj! A Veru Viš, ty dojnico vydojená, já su pořát strašně svinsky zamylovaná do Kulečnika,  enemže on je ten buzik a nesce mně! A já ty chlupatá obludo s ceckami! Kvoli temu sa sceš rasiť? Di do piči! Eslik po tem Kulečnikovi tak svinsky moc tůžiš jako, tož ti to nějak pomožu dostať! Kulečnik bode tvuj! Stala su, došla ke stolu, gde seděl Kulečnik, strašlivo si grcla a Ty chuji, neskaj tě Veruna sprzní, že sa z teho posereš, uzdičku ti natrhne a jajca rozválí na srački, taková strašlivá to bode filcovačka! A nic s tim nesprasiš, to si piš! A Kulečnik jak to slyšal, tož zblednul, ale nic neřikl, bál sa! Pak su čopla Verunu, vipadli sme z hospi, u hasiču si pučili lopaty a krumpáče a sprasili sme veliků diru před hospó, past jako mněli ty černé hubi kdysi na mamuty, kurva! Pak sme zalezli do křoviska, tam su Veruně urvala z tepláků gumu a čekalo sa. Jak v hospě docházalo pivo, tož chlapi pomalu odcházali, venku kůkali na tu diru vyrubanů do matički zemně, kokosy jim to nebrali, ale to nám nevadilo. Čekali sme, až sa objevi Kulečnik. Netrvalo to dluho. Za chvilu sa odevřili dveřiska a Kulečnik vykůkl ven, viděšeně sa rozhlédl, eslik tam na něho nide nečekáme, ale nezmerčil nás, bolo to čupr gut. Jak sa dal pohibu smněrem k jeho baráčisku, tož v tu chvilu su čopla tu gumu ,nanadla do ni prázdného lahváča, vistřelila to jak z praku a rozesrala lampu na tyči, kurva, to sjetlo eletrické. Tma jak v rycochu. Chvilu nic a pak najednó slišáme veliké békání o pomoc! Rychlo sme dobjehli k diře a tam dole Kulečnik, pazóry, kytári, šicko nahoru a volal a nařikal, no jejeje! Rychle sme si obje stáhli gaťki a pocrkali ho, abi jeděl, že to má spočitané, pak sme ho vindali za plnovůs, nandali do pitla a šli s nim domu. Milu, Veru, neblázněte, pusťte mě, pomoc, pomoc! Srali sme na něj. Veruna mu přes pitel dlachnila teho jeho obrovského pitlika zmutovaného a slintala, v hlavě ji šrotovalo, jak ho bode doma prznit! Dyž sme došli k Veruninu baráčisku, tož mi najednó docvaklo, kurva, že Veruna už přecik jednoho ogárka nečistého má! Veru ty pičo, zabékala su, Co sprasiš s tim tvym cigánem jako? Zamorduješ ho a pořbiš do hnojiska? A Veruna Milu, ty megero dobrá, guvno! Ten cigán je teť tvuj, viš za odměnu, žes mi pichla s timhle chujem a jak to řikla, dala do pitle pjesti, až Kulečnik zavyl jako dyž sa kastruje darmožrůt! Pak pitel čopla, zmizela s nim u sebe doma, šicko sa začalo třast, z jedneho okna viletěla vana, z druhého botnik a ze třetiho ten Verunino cigán svázaný do kozelca, nic na sobě neměl, enem ty svoje černé cigánské chlupi jako! Zrecenzovala su mu proprijety, kuliska prosahala, čurák postavyla, ohrnula přetkožku a očuchala, eslik správně mrtvolně smrdi, šicko bolo čupr gut, tož su si ho, hajzla jednoho, nandala na řbet a hr s nim domu. Starý bol v pivnim libmu, mimo, ale lulán měl jak šišku visočiny, kurva, tož sme v poho naburácali do pelóchu k němu a filcovali sa tam a bola trojka a veliké mrdáni a Robki moje, já Vám řikám, jeden ogárek je v pelóchu čupr gut, ale dva všiváci  nadrženi, to je tepr postelová richtovačka, doporučuji, kurva! Druhí den ráno veliké békáni, starý sa mohl posrať, dyž vistřízlivil a našel vedle seba našel v pelóchu teho smrdutého cigána. Bolo to veselé svinsky! Chvilu nadával, pak bulal jak malá holčičko a zasik nadával Mamo, jaksmi to mohla udělat, já tě mam tak rát a ty si přivedeš jakéhosik amanta cizýho a prasite nečisté vjeci se mnó v postely! Chvilu su to poslůchala a smála sa, ale pak mně to divadlo přestalo baviť, tož su ho zrasila nohó od stola a bol klit. Tož teď mám doma dvaja ogárki, je to čupr gut, ale nevym, jak dluho nám to vidrži, znate to. Tož tak.


3 názory

Dost dobrý. Tip.

Garth
21. 09. 2011
Dát tip
Děsivé. :-D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru