Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jarní sonet

28. 10. 2011
5
13
1582

Jarní sonet

 

Leželi jsme spolu pod rozkvetlým stromem

a jaro vyzvánělo tisícerým zvonem

Leželi jsme sladce v bílém stínu

a z květů snášela se hořká vůně kmínu

 

Leželi jsme jarem zpití oněmělí

a nad námi v květech zpívaly si včely

Leželi jsme a snili o blízkém podletí

a podobna reji vloček snášela se bílá okvětí

 

Leželi jsme spolu pod kvetoucí třešní

a přáli si ať kvete vůní nejenom den dnešní

Vždyť láska je jako rozkvetlý sad

 

Leželi jsme spolu pod kvetoucí jabloní

a ty ses nad má ústa něžně naklonil

Rozkvete jen kdo umí milovat



13 názorů

:-)

Hloubavá
12. 11. 2011
Dát tip
Leželi jste spolu pod rozkvetlou jabloní to v vlahém máji často bývá a když pak se květ ke květu nakloní kolik slov vlastně ještě zbývá...

noc je na jiné věci než prochechtání , ne? :o)

Až vyšetřím chvilku, mrknu i na ně. Taky bych potřebovala prochechtat noc. :-)

8hanka
05. 11. 2011
Dát tip
ked som prisla na pismak, vrhla som sa na jeho, Květoňovu a Vaudovu tvorbu, dlho do noci som sa smiala, bola to skvela noc:) (a nie jedna, su velmi plodni, aspon co sa pisania tyka:)

Znám ho chvíli, ale je mi to jasný, že to je vtipálek. To je mi na něm ale sympatetický. :-)

Ale ne, to je to nakladatelství (Luděk je v něm taky). Pan nakladatel si tím snaží získat blázny, kteří by za sbírku básní u něj vydanou vydali padesát tisíc (a tvrdí, že ostatní náklady hradí on ve výši devadesát tisíc). Prý už má pěkný domeček. :-)U mě má smůlu, já jsem plonk.

8hanka
05. 11. 2011
Dát tip
:)* Aleš rád škádlí:)

co to bylo za školu, co za tohle dává diplom? a jak probíhala obhajoba? :o)

Za tuhle mám diplom (haha).

Nesrozumitelný? Však se říká: ten jenom kvete, no...Nebo jsem nepochopila, že je to pochvala? Ale beru i kritiku, to je fajn. Díky.

Morče11
03. 11. 2011
Dát tip
rozkvete jen kdo umí milovat!*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru