Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

superkoule extra speciál - aktuálně 8 děl

11. 11. 2011
0
15
1284

vyhlášení výsledků

udeřila půlnoc a nejkrásnější letošní datum je minulostí - děkuji všem, kdo napsali dílko pro sv. Martina a pro mne 

bylo těžké vybrat vítěze, ale nakonec po dlouhých hádkách mezi martinez a koníkem (paradajka se mezitím léčila v posteli) na prvním místě skončil aleš-novák a jeho dílko martinez na mořském koníku? 

to ale není konec  - budeme mít ještě jednu obdarovanou autorku - avox, která se svým dílkem Divný Martin přispěchala pro moji radost ještě před vyhlášením soutěže

takže oba výherci, pokud budou chtít, dostanou níže uvedený kalendář pro rok 2012 

 

P.S. pro případné další zájemce o kalendář: pokud ještě není vyprodaný, dá se objednat << tady >>

 

blesková soutěž pro ty kdo:

a/ tu zrovna dnes jsou
b/ nemají nic moc extra na práci
c/ chtějí udělat radost martinez, koníkovi a nebo třeba paradajce..


téma: 11/11/11 - aneb svatý Martin (zatím) bez bílého koně

forma: libovolná

toto extra kolo probíhá dnes až do půlnoci a vítěze určím já

avízujte martinez nebo koníka, abyste byli zařazeni mezi soutěžící

a proč se zúčastnit? abyste získali krásný kalendář na rok 2012 - ten je odměnou pro vítěze

 

P.S. momentálně vítězí avox, protože je jediná  všechna díla najdete << tady >>


15 názorů

tak to su fakt moc ráda :o) a básnička je to jen jedna - jen rozsekaná na šest kousků :o)

parádní kalendář!!! fotky kouzelné a básničky...lepší než od Morgensterna. Jsem fakt nadšen :o)

tak už mám kalendáře na poště, zítra si je jdu vyzvednout :o)

Ferry, nemusíš čekat až ti o něm avox poví - klidně si na něj (kalendář) klikni :o)

Garay
13. 11. 2011
Dát tip
To už vím. Keine "smajlík".... Jdu si namalovat úsměv.

aleši, to je hezký.. všecko - a faraon je mnohem šikovnější - já neudělala nic, než jen řekla "ano" v pravou chvíli :o) avox - a právě proto žes byla první a zcela nezištně, bez soutěže, tak jsem ti ho přidělila :o) Garay, svět není ideálním místem skoro pro nic :o)

avox
12. 11. 2011
Dát tip
gratuluji, aleši, k vítěznému dílu i k dobrému srdci :-)) Ačkoli jsem říkánku psala původně zcela nezištně, cca dvě hoďky před vyhlášením soutěže, kalendář sobecky přijmu, zvláště, bude-li s autogramem autorky :-))

ale jo,věnuji ho Oldjerrymu, snad neodmítne. objednám si ho. Asi i víc kousků, ještě popřemýšlím. Jste šikovní, s faraonem :o)

no tak co, furt ho chceš dát Oldíkovi? :o)

teda, koukal jsem na ten kalendář, a vypadá to fakt dobře :o)

jsem dojat...můžu se přimluvit za jeden kalendář pro Oldjerryho? Případně mu rád věnuji svou první cenu...jeho dílko bylo totiž daleko lepší, než moje...:o)

Garay
12. 11. 2011
Dát tip
Koníku ... ale tuze se zlobím... Ani moře... ani sníh jsi nepřinesl a ani ten kalendář :D :D... Děcka gratuluju. Ale nejvíc Hanele :)) Máš to dobrý ... nikdy nezapomeneš.

avízka

nepřipadá mi to jako extra událost - je to hlavně pro radost :o)

avox
11. 11. 2011
Dát tip
díky za vklubení... já to pořád říkám, že tam, kde jsem sama, bývám nejlepší :-)) proč to není v událostech, zkoumáš, kolik lidí má soutěž koule v oblíbených? :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru