Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Literárny draft 2012

16. 11. 2011
4
10
1967

Literárny draft 2012

 

Rok 2012 sa blíži a OZ Literis by rado v tomto roku pripravilo sériu autorských čítaní, ktoré sme nazvali Literárny draft.

 

Kto?

 

Literárny draft je projekt, ktorý sa obracia predovšetkým na autorov publikujúcich na internete. Autorov, ktorí sú známi takmer výhradne prostredníctvom svojich nickov, či blogových stránok. Autorov, ktorí nemajú žiadnu alebo majú minimálnu publikačnú činnosť v tlačených periodikách - teda autorov, ktorí sú zatiaľ neobjavení, ale radi by objavenými boli. (Autorov nepíšucích na internet, samozrejme, nevylučujeme.)

 

Prečo?

 

Vzhľadom na to, že internet je najprirodzenejšia forma mladých ľudí ako publikovať svoje literárne diela, a že aj v tomto prostredí môžeme naraziť na veľmi zaujímavých autorov s dostatočne veľkým talentom a potenciálom na to, aby si zaslúžili byť prezentovaní na verejnosti a Literis by týmto autorom rád pomohol vyniknúť, ukázať ich potenciál, posunúť sa k pravidelnému vystupovaniu na literárnych akciách.

 

Ako to bude prebiehať?

 

Prezentácia autorov bude prebiehať formou autorského čítania. Akcie budú prebiehať v týždni, obvykle v stredu od 17,00. Prvé čítanie je naplánované na február 2012, ďalšie info budú upresnené.

 

Počas čítania vystúpia 4 autori + 1 špeciálny hosť (z radov, nazvime to, známejších autorov).

 

 

Kontakt

 

Neváhajte nás osloviť na mailovej adrese draft.literis@gmail.com, pripojte ukážku Vašej tvorby, a ak sa nám bude zdať zaujímavá, radi Vás oslovíme.


10 názorů

octopus: no ja by som rad keby to slo aj v inych mestach. je to pragmaticke jednak z hladiska pritiahnutia pozornosti. tak z hladiska usetrenia penazi za cestaky atd. ale vsetko bude zalezat od ochoty ludi spolupracovat. povedzme ze momentalne ratam predovsetkym s bratislavou. ale urcite sa nebudem branit nitre trnave vychodnemu slovensku ani cesku.

cch: ano nie je to tam napisane ani to nie je tak zamyslane zuz: vid. chc jejdavilda a vindal: ano. vseobecne oblubeny hlas vase t.j. ceskopismackej a octopusydovskej generacie jt.

všeobecně oblíbený jt?

jejdavilda
16. 11. 2011
Dát tip
všeobecně oblíbený jt?

Zuzulinka, nepise sa tam, ze je to iba pre mladych ludi, aj ked je to tam naznacene malo by sa to vyjasnit, ja osobne nechapem, preco by sa take akcie mali robit iba pre mladych ludi

Zuzulinka
16. 11. 2011
Dát tip
kedže je to iba pre mladých ludí, tak sa nezúčasním, ale i tak, čítanie je fajn, prajem to všetkým, aby svoje básne mali šancu vyniesť medzi ludí:-)

vindal: diksutabilne. k nicomu by bolo nerobit nic. nemyslim si ze nechame ludi citat bohulibe zlo pretoze zakladne filtre budu nastavene. ako je tam naznacene nenechame citat kazdeho. navyse podobnych akcii sa zucastnovali aj kedysi totalne nezname mena dnes uz povedzme trochu znamejsie. od experimentalneho jamesa juyca cez co ja viem zboru az po tu vseobecne oblubeneho jt-ho.

dobrý psaní si vždycky cestu najde, tohle je k ničemu.. dojdou vám akorát kýble a tuny blbejch veršů.. kdo myslíš že se ti tam ozve, novej Konstantin Biebl? akorát zamotáte hlavu "básníčkům" až tu zvěř někde necháte číst.. bohulibě se tvářící zlo, sry

Paráda, víc takových akcí! :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru