Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nachádzam iba to, čo som nikdy nájsť nechcel...

01. 01. 2012
0
1
618
Autor
Branino

Veril som, že niečo ako láska aj skutočne existuje. Mal som 18. Bolo to naivné, ale milé. Teraz keď mám 31 na krku a rozum dobehol roky viem, že láska síce existuje, ale city sa časom menia. Nie som sklamaný, ale ubitý. Dával som do vzťahov všetko a možno príliš málo. To musia posúdiť iní, aký som bol vo vzťahu. Určite nie bez chýb, aj tie ma robia nedokonalým. Veď som iba človek. A dokonalý môže byť iba...

Niečo som stratil a čosi som získal...do strát a nálezov už nechodím. Čo je raz rozbité, nedá sa spojiť a vždy tam budú trhliny. Nestretávam sa so svojimi ex, nie preto, žeby mi boli ukradnuté, ale práve preto, lebo som ich skutočne miloval a istým spôsobom mi na nich bude záležať až dokonca života...vždy ma "mykne" keď ich uvidím...

Zatiaľ iba hľadám...nachádzam a strácam...začarovaný kruh, ktorý raz chcem pretrhnúť...


1 názor

Honzyk
02. 01. 2012
Dát tip
...nic novýho pod sluncem...ale dokud je kolem tebe cvrkot, neni to tak strašný, ne..?--))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru