Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vetřelec f tipu dne

22. 01. 2012
11
21
2213

 

Jednoho dne bilo venku hnusní počasí. Lidi mjeli blbou náladu a ke fšemu se nedařilo ani psaní. Na literárním serveru objevily hrozní bláboli, eště horší, neš bilo normálně zvikem. Jen pár stálic dalo normální díla a to určitě ne dnešní, páč diš se psaní nedaří, zasáhne to fakt skoro fšechni.

Tak se stalo, jako ostatně poslední dobou často, že se f tipu dne objevil tento skfost.

 

Autorka: Finderoflostlove

 

Srdíčko proklaté trny černé růže

 

Šíp Amorův přiletěl z velké dálky

proklál srdíčka naše, jako dva podšálky

na perutích labutích letěli jsme do nebe

čekala jsem celý život, milý můj jen na tebe

 

andílci zpívali z obláčků nebeských

konvalinky cinkaly lásce naší na cestu

pak jsi mi dal otrávenou černou růží

srdíčko mi puklo a krutě se souží

 

trny jsou pokryté krvavými rubíny

kluzkými jako zrady, rybí chladné šupiny

v černé tůní drásavého zármutku

jenž nechává mě samotnou ve svém smutku

 

cinkají diamanty slzavé na lásky rov

už nikdy šťastná nebudu, to konečně pochop

šakali na hrobě zavile vyjí

rvu na cáry svatební tvou košili

 

 

 

Uš od rána se dílo těšilo znační pozornosti některých uživatelů.

 

Sašulinka:

Překrásná báseň, máš obrovský talent. Je mi tě strašně líto, taky jsem nedávno přišla o kluka, ale tak krásně bych to nikdy nenapsala.

 

Blanka:

Nádhera! Jednička!

 

watercreature:

tak krásnou báseň jsem tady ještě nečetl! Dám tě do tipu, plně si to zasloužíš.

 

Sašulinka:

Ano, taky tipuju, water má pravdu.

 

Opustenedite:

Závidím ti tvůj talent, jen tak dál, i já tipuju.

 

 

Finderoflostlove:

Strašně moc vám všem děkuji. Napsala jsem to v hodině matiky za čtrnáct minut. Když je srdíčko bolavé, jde to samo. Ale všichni říkají, že mám velký talent.

 

Opustenedite:

A mají rozhodne pravdu!!!!

 

pavlikovaruzenka:

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

todlenc je ale nádherná zhrzenka do mí zbírki:DDDDDD

uš se těším aš příjde mrzout, diš todlenc bude f tipu:DDDDD

Že ti si četla mí radi jak napsat kvalitní zhrzenku? Je úplně přetpisová:DDDDD

 

 

Finderoflostlove:

Nevím co tím myslíš! Mohla by ses naučit pravopis??? Nezlob se na mně, ale takhle píšou jen debilové!!!!

 

Pavlikovaruzenka:

Já tak píšu, to je růženkofština:DDDDDD

Tadi máš otkas na ten návot:D

 

http://www.piste-povidky.cz/autorske-dilo/60961

 

Finderoflostlove:

Větší blbost jsem tady ještě nečetla! Nenazývej tak mou báseň, uráží mě to!!!

S debilem nebudu ztrácet čas. Nechápu, proč mrzačíš naší krásnou řeč! Ale vím. Je to jednoduché, gramatiku se učit nemusíš! Je mi z tebe špatně. Takhle píšou děti ve druhé třídě! Ty blbější.

Nakonec tvá tvorba mluví za vše. Je mi z toho co píšeš na zvracení. Vůbec nevíš, o čem je poezie. Něco krásného a křehkého.

A nepřeji si tady od tebe ty pubertální komentáře!!!! Nemusíš mě číst, já ty tvé debility taky nečtu!

 

Pavlikovaruzenka:

:DDDDDDDD

Tak to máš dost blbí, páč diš dáš něco na literární server, s kritikou musíš počítat:D

Diš ji nechceš slišet, piš si doma do šuplíku a budeš mít pokoj:D

 

Opustenedite:

Nevšímej si idiotů. Někteří jsou tak blbí, že ani nepoznají báseň, natož dobrou!

 

Kacenkasrdicko:

To je ale krásná básnička! Nádherné metafory. Souhlasím, že máš nevšední talent.

 

J.Švejcárek:

Souhlasím s Růženkou. Je to zhrzenka, nesedí rytmus, špatné rýmy.

 

A tak to šlo aš do podvečera. Odbila osumnáctá hodina i dílko milené se objevilo f tipu. Nastoupili další chfaliči, gratulanti, ofšem i pochybovači, co se kfaliti veledíla tíče. Snažili se bít mírní, abi děfče zhrzení, matematiki nelační neurazili. Aš na mrzouta, to dá rozum.

 

Mrzout:

Kurva, to nemyslíte vážně!!! Zhrzenka, mrzoutofka, sádrofka v tipu!!!!

Tady už všem přeskočilo!!!

 

Další odvážlivci, posilnění mrzoutovím výronem, se nesmjele přidali. Trošku dílko kritizovali, zároveň fšak licomjerně odsuzujíc jeho sprosťáctfí. F duchu se tetelili, že je zas sranda a schytal to jiní chudák, neš oni sami.

Aš nejednou napsal někdo zvenku, nepřihlášení.

 

KAREL 1:

Ano, všem tady přeskočilo! Masírujete si tady pochvalami svá ega, chválíte navzájem takové příšernosti, asi jste všichni přišli o rozum. Ty, smaž všechna „díla“ a dělej něco užitečnějšího! Prošel jsem si tvou „tvorbu“ a je to jedna hrůza větší než druhá. Za takové bláboly by měli věšet!

 

Okamžitě se strhla bouře nevole a jako lavina zasipala cizáka Karla nadáfkama. Ledi bili rozhořčení na nejvišší míru. Co si to dovoluje? Debil jeden nepřihlášení! Diš chce kritizovat, ať se pjekně zaregistruje a pak kritizuje do aleluja. I diš, ot človjeka bes díla, kritika stejně nemá žádnou váhu, páč nadávat umí každí, ale ukázat, co dovede on, tak to uš ne! To se ví proč, sám bi nesfed napsat ani recept na bábofku, tak je to.

Karel se eště pokoušel sipat na hlavi tfůrčímu lidu nějakí kidi a odsuzující invektiva, pak to ofšem vzdal.

Všichni bili spokojení, hádkou pjekně osfježení a zas jednou mjeli ten krásní pocit sounáležitosti.

To bi tak hrálo, abi sem lezli cizáci bes talentu! Na kritiku si stačíme sami. Smrt vetřelcům a nepsafcům!

Za oknama uš bila noc, na serveru se povalovala dobrá nálada a hromadily další kýče, klišáky, zmršenky, sádrofky a různé jiné zrůdičky. Lidi si mazali med kolem hubi a bili šťastní.

Vše jak má bít.


21 názorů

díki, díki:DDD

VH64
24. 01. 2012
Dát tip
*****

Čudla
23. 01. 2012
Dát tip
/*

díki, milí pane čudlo:D

Čudla
23. 01. 2012
Dát tip
Líbí *

Book
23. 01. 2012
Dát tip
Presne.

ahaaaa:DDDDDD jojo, vím a proto nemáte žádní komenti, co si budem povídat:D Dibiste chfálil. budou taki, i diš vůbec nerozumí co píšete:DDDD

Book
23. 01. 2012
Dát tip
tvoje meno, ty motovidlo :) vieš aký som, tiež nenosím servítku aby som si ju dával pred ústa :)

co si pamatujete pan booku? Diš mje to baví, dívat se na ně, jak se krotí a fstekaj. Sem hrozná sfině:DDDD

Book
23. 01. 2012
Dát tip
Pavlíková Ruženka pamätám si ho. Tých, čo nemajú radi pravdu ignoruj :)

jojo, je to přesně tak:D se nedivím, právje proto sem tu povítku napsala. Je vimišlená, i diš skutečná:DDDD Já vím, že nebil, sama sem eště nestihla, mjela sem fčera kritickou náladu, tak sem to tam semlela, jako f mlínku na maso:D Někteří autoři mi nemůžou přijít na méno:DDDD

Book
23. 01. 2012
Dát tip
Čo sa čuduješ? Ja som si myslel, že si si dávno zvykla. Pozri sa tam ku mne. Posledné dve básne ani koment. Ale pri sladkých lepoch kde lietajú motýle a neviem aké gýče nájdeš jednotiek a nominácií na kašu, hm.

jo, jo, je to něgdi lepší neš seks:DDD

Jo, to je na tom psaní nejlepší. Člověk si představuje ty komentáře a může se uřehtat smíchy. A kolikrát ty ohlasy ještě předčí očekávání.

je ofšem fakt, že diš sem tu zhrzenku psala, tak sem se skoro počůrala smíchi:DDDD

paní sfeřep, ta je, co?!!!!:DDD milí pane Kfetoňku, zhrzenka je z mí vlastní dílni, proto je tak dobrá. Talent se ve mně prostě nezapře. Je to jen mistifikace, ofšem přesně tak to přece chodí:DDDD ten obvot přes prsa chcete????? No, nevím, abi se pan Šfejcárek třeba nenasral, víte? Jo, k tomu hrobu, nezapomínejte, že sem básník a ten, dicinki "rof!" pani renegátko, já tam ten talent naopak vidím naprosto zřetelně:DDDDD

renegátka
23. 01. 2012
Dát tip
šakali na hrobě zavile vyjí rvu na cáry svatební tvou košili Ten závěr je Růženo ohromující. Ty tam talent nepoznáš? Škoda, já také ne.

Já teda nevím, co je na té básničce špatného. Je smutná, truchlivá a přesto rozesměje. A navíc se báječně rýmuje. Teda až na poslední sloku. Kdyby ale nahradila podivný výraz "rov" za normální spisovné slovo "hrop" (že Růženko), Tak by se to rýmovalo i s tím "pochop", a to by byla teprve krása! Nemohla bys mně, Růženko, prozradit, kde ta umělkyně publikuje, jak je stará a kolik měří přes prsa?

sveřep
23. 01. 2012
Dát tip
to je baseň žesem pod jejimflivem fomdlela. silné !!!

:-DDDDDD **********

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru