Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

..../Úvahy o ničem/

09. 01. 2002
0
0
1547
Autor
Salima

Život nám utíká a co zbylo ze snu.

Pár střepů touhy, zklamání.

Slza alkoholu na dně skleničky

s uraženou nožičkou.

Panenka s vypíchlíma očima

a počmáranou tváří.

 

Život nám utíká,

stáváme se dýchavičnými

a nestačíme jeho tempu.

Má před námi náskok,

těžko ho asi doběhneme.

 

Ještě alespoň chvilku chci

zůstat v té  umělé agónii,

i když vím, že ztrácím vteřiny.

Jde mi přece o Život!

 

Kde najít sílu zvítězit bez  tréninku.

Steroidy tu nejsou vůbec platné!

Jak sebrat všechnu svou sílu

a udělat nemožné - \"Doběhnout svůj Život!\"


Amanda
15. 01. 2002
Dát tip
Myslenka tam je ale to vyjadreni mi az tak uplne nesedi...

zoo
11. 01. 2002
Dát tip
Anojo, slušný. Akurát ty vypíchlí voči mne zbrzdily.

clovrdik
10. 01. 2002
Dát tip
Nejlepší mi příjde hnedka první strofa; sice střepy a sklenička s uraženou nohou nejsou z nejoriginálnějších, ale velmi dobře to vykresluje atmosféru a myšlenku. Druhá strofa je fajn, jen ten poslední řádek je takový nějaký moc patetický a to slovo "asi" mě tam tahalo za oko :-). O třetí strofě můžu říct v podstatě to samé, co o druhé - je fajn až na poslední, příliš patetický verš, ještě zdůrazěný tím velkým "Ž". Poslední strofa mohla klidně končit tím "... a udělat nemožné", ten dovětek je myslím nadbytečný, je přeci z předchozího textu jasné, o čem ta báseň je :-) Tématicky zařazuju k sobě do klubu :-)

Bacil
10. 01. 2002
Dát tip
Já mám pocit, že je tam tak nějak příliš mnoho slov, a že některá jsou zbytečná... nevím přesně, která, ale některá určitě. Nevím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru