Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oranžová Modř

01. 04. 2012
2
2
495
Autor
SkipCZ

 

Oranžová Modř

1.         Kapitola

Modří narušitelé

 

V jedné zemi , nepříliš  vzdálené se nacházeli dva mírumilovné národy.

Tato země se nazývala Merlingská protože se nacházela na planetě Merling.

Modří Orkové alias Pimoni a Dýně.

Ale ty dýně nebyly obyčejné dýně,měli svůj vlastní jazyk a vlastní názory.

Jednoho dne , byl krásný letní den,na uzemí Pimonů přistála modrošedá loď.

Protože Obyvatelé byli velice mírumilovní, přivítali je s otevřenou náručí, jelikož

Měli stejnou barvu kůže jako oni.Říkali si Avatáři.

Nikdo v tu dobu nevěděl,co jsou ti Avatáři zač.

Ale jednoho osudného dne,bylo to přesně 28.16.1998,

Přiletěli na planetu Merling válečné lodě Avatárů

Během 20 dnů celé uzemí Pimonů Avatáři dobyli a obsadili ho.

V tu dobu Avatáři nevěděli o existenci dýní , což bylo pro dýně velmi výhodné.

Dýně velmi pobouřilo vyhlazení jejich spojenců a tak se rozhodli zbrojit.

Avatáři dále plenili planetu Merling a všechny svoje obyvatele sem přestěhovali. 


12.20.1998

Dýně byly vyzbrojeny a dále se připravovali na budoucí válku.

Avatáři začali tušit že na této planetě už nejsou sami.

Vytvořili a vyslali výzkumné týmy k nalezení oné neznámé rasy.

Dýně čekali tento tah a tak avatáry pochytali a mučili a usmrtili.

Když se výzkumné týmy nevrátili , Avatáři začali zbrojit ani nevěděli co za nepřátele to mají.

Po pár výzkumech se zjistilo že kupodivu jsou jejich nepřátele velice silné dýně.


DýňoAvatáří válka ZAPOČALA !

 

 

 

 

 

 


2 názory

SkipCZ
02. 04. 2012
Dát tip
Děkuju moc ;) určitě se pokusím psát dál

Tak samozřejmě je to geniální a vtipné a vůbec :D Gramatické chyby se dají lehce přehlédnout...a všechny postavy mají úžasné jména :) Piš dál! ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru