Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Oranžová modř - 2 kapitola

01. 04. 2012
2
0
565
Autor
SkipCZ

 

Oranžová Modř

2 Kapitola

DýňoAvatáří Válka

 

 

Hvězdné Datum

 2.1.1999

 

Dýně se právě připravovali na jednu z největších bitev ,které kdy zažily.

V tu ránu přiběhl do prezidentské budovy v Dýňové Lhotě kapitán 5 divize dýních jednotek a zařval

“ Bombardéry !”

Všechny ve městě popadla panika.

Všichni se rozutekli a na náměstí zůstala jen malá dýně , sirotek.

Sedělo tam u kašny a koukalo se na mraky.

Najednou uviděl proletět avatáří bombardér ,

ale v tu ránu uviděl na konci ulice přelud svých rodičů.

Rozběhl se za nimi a jak tam doběhl přelud zmizel a na kašnu spadla 2 tunová bomba.

Sirotek se rozbrečel až potokem tekly semínka.

Po bombardování sirotek přiběhl ke kašně napil se vody utřel si slzy a šel rukovat do armády.

 

5.1.1999 – Druhá strana barikády – Uzemí Avatárů


Dýně konečně vynalezly bombardéry a jiné letadla a také začali bombardovat Avatárov.

Uprostřed města stáhl hlouček malých avatárků a kteří drželi svíčku.

Svíčka byla odjakživa symbolem duchů a ochrany, avšak

Chudáčci neměli kam jít protože jejich domy byly rozebrány.

V tom přiběhl tým špionážních dýních jednotek a zajal hlouček avatárků. Několik mladých avatárků se snažili utéct ale byli zastaveni seménkovými lasery.

Zbytek živých zajatých avatárů bylo využito na výzkumy pro výdrž avatářích těl.

 

1.3.1999-Úřad pro výzkum nových technologií Dýňová Lhota

 

Dýňoví vědci zjistili že pomocí

Superextracloumáckého séra

Se můžou dýňoví špioni proměnit na PoloAvatara

Což se muže velice hodit na získávání důležitých informací.

Proto bylo vysláno přeš 100 dýní po celém avatárské uzemí.

 

1.3.1999-Prezidentské sídlo blízko Avatarova

 

Security : Pane prezidente přišel vám telegram

Prezident : Ukaž to sem !

/Milý pane prezidente.

Píšu vám z vesničky Belagio a vidím zde mnoho jiných avatárů než jsme my.

Připadá-mi jakoby to byli nějací zrádci .

Prosím a pošlete nám zásoby jídla děkuji vám moc vaše milovaná Nathasha./

Prezident : Vydávám rozkaz poslat atomovou bombu do města Belagio a Irinis a všude odkud přišly další dopisy.

Security : Ale pane když ty přišli z 95 procent naších měst a vesnic.

Prezident : To je mi jedno a teď vypadni jdu do svého skleníku !

Řekl prezident a odešel směrem ke svému skleníku.

Security podle rozkazu poslal atomové bomby do skoro všech měst a tak vyhladili 96 procent avatáří populace.

Prezident byl zaskočen že z jeho 9 000 vojenských jednotek zbylo 15.

 

5.3.1999-Prezidentské sídlo blízko Avatarova

Jeden ze security se v noci vplížil do prezidentova skleníku

A co neviděl ,  všechny záhony plné sazeniček na dýně!

Všichni security se shodli že prezidenta svrhnou z důsledku pěstovaní vlastních dýní. Prezident byl svržen a jeho místo zaplnili jeho tři security.

Takže tři security se v tu ránu  sjednotili v jednoho prezidenta.

Bývalý prezident se přestěhoval na uzemí dýní a začal budovat svou vlastní dyňový partyzánský tým.

 

Během jednoho týdne se vláda zbylých avatárů rozpadla a prezident spachal sebevraždu.

Tři mrtvá prezidentová těla ležela chladně na podlaze

a kolem spousty krve.

 

6.3.1999 - La kukurača – Dýňová země

Dýně v tajné základně vynalezli radioaktivní bombu kterou při převozu hlavním městem vybuchla a zamutovala bezpočet dýní.

Dýním narostly nohy a ruce a zvětšil se obsah jejich  stonku což zapříčinilo zvětšení jejich “mozkového stonku”.

 

12.12.1999- Saturn

 

Několik desetitisících světelných let od planety merling se nachází tato skoro opuštěná planeta z velkým prstencem kteří někteří říkají Saturn ale dýně ji říkají planete tykví.

Ano tuto planetu jak už z názvu odpovídá obývají tykve a další neznámá rasa.
Dýně vynalezli hyper pohon vybudovali vesmírné lodě a poslali výzkumný tým na Saturn.

Na Saturnu objevili velmi vzácnou rasu smrdutých trollů.

Trollové byli jeden z nejméně inteligentních národů tak je dýně zajali do otroctví. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru